در حال بارگذاری ...
برای اجرا در نیمه اول سال 1399 منتشر شد

فراخوان نمایش های کودک و نوجوان مرکز تئاتر توانش

فراخوان پذیرش نمایش های تولید شده و یا در حال تولید کودک و نوجوان، جهت اجرا در نیمه اول سال ۱۳۹۹ مرکز تئاتر توانش منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر مرکز تئاتر توانش به عنوان مرکز خصوصی تئاتر کودک و نوجوان در شرق تهران، طی مدت زمان فعالیت خود میزبان نمایش های متعددی در حوزه کودک و نوجوان بوده است.
لذا در جهت حمایت از گروه های تئاتری کودک و نوجوان و همچنین کمک به افزایش کیفی آثارمربوط به این گروه، از تمامی گروه های فعال در این زمینه دعوت می شود تا با ارسال دو نسخه از اثر بر روی DVD و تکمیل فرم درخواست حداکثر تا تاریخ10 اسفند به مرکز تئاتر توانش درخواست خود را اعلام نمایند.
داوود زارع مدیر مرکزتئاتر توانش می گوید: «از آنجایی که تئاتر برای کودک و نوجوان نوعی آموزش مهارت های زندگی محسوب می‌شود لذا بدیهی است در نحوه اجرای آن دقت لازم صورت گیرد.
کودکان جدا از جسم کوچکشان دارای روح و دنیایی بسیار بزرگ هستند که احترام به این دنیای کودکانه و ورود به آن باید با نهایت دقت و ظرافت صورت گیرد.»
این کارگردان تئاتر اضافه کرد: « توانش به عنوان یک مرکز خصوصی تئاتر همواره اولویت خود را در انتخاب آثار نمایشی کودکان محتوا و توجه به ارزش های آموزشی دانسته و منفعت خود را در ارتقاء سطح فرهنگ و رشد همه جانبه شخصیت کودکان می داند.
در توانش از ابتدا سعی داشته ایم با نهایت دقت آثاری را که به روی صحنه می روند انتخاب نماییم تا ضمن جلب اعتماد و اطمینان والدین در جهت کیفی بودن آثار، رضایت مخاطبین اصلی خود یعنی کودکان را نیز جلب کنیم. از این رو در شورای هنری توانش برآنیم تا از این پس نیز با رعایت کامل ملاک های ارزیابی، آثار مناسبی را در توانش مورد حمایت قرار دهیم.
مرکز تئاتر توانش در تهران پارس – رسالت شرق – بین رشید و باقری – روبروی بانک پارسیان واقع شده است.
تلفن های مرکز تئاتر توانش : 206 – 77888205 – 021
نشانی مرکز تئاتر توانش در فضای مجازی : @tavanesh.art
وبسایت : www.Tavaneshart.ir




مطالب مرتبط

گفت‌وگویی کوتاه با رضا بابک

بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند عرصه نمایش ایرانی را به روزهای اوجش برگرداند
گفت‌وگویی کوتاه با رضا بابک

بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند عرصه نمایش ایرانی را به روزهای اوجش برگرداند

رضا بابک، هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می‌گوید تشکیل بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند گونه نمایش ایرانی را که مدتی است دچار کلیشه‌ها و تکرار شده است، دوباره شکوفا کند و به روزهای اوجش برساند.

|

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

دومین نمایش با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان با عنوان «کی با من پیتزا می‌پزه؟!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از 22 آذر تا 30 دی روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

|

بیانیه فعالان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشور منتشر شد

حمایت از کودکان مظلوم غزه
بیانیه فعالان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشور منتشر شد

حمایت از کودکان مظلوم غزه

دبیرخانه بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر با انتشار بیانیه‌ای مشترک در حمایت از کودکان غزه، خواستار پایان جنگ و کودک‌کشی شدند. 

|

نظرات کاربران