در حال بارگذاری ...

کناره گیری مدیر «ارتباطات، آموزش و پژوهش» مجموعه تئاتر شهر

امین عظیمی مدیر ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاترشهر با انتشار متنی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاتر شهر عظیمی دلیل کناره گیری خود را مسائل و باورهای شخصی و تمرکز بیش از پیش بر فعالیت های پژوهشی عنوان کرده است.
در بخشی از نامه کناره گیری که خطاب به سعید اسدی مدیر مجموعه نوشته شده، آمده است: مجموعه تئاترشهر یکی از خاطره انگیزترین نمادهای تئاتر ایران است و چه بسیار دل ها، در تمام این نیم قرن حیات پر فراز و نشیب، به پای حفظ، تعالی و تداوم فعالیت مترقی آن خون نشده است؛ همچنان که در طول یک سال حضور و فعالیتم به عنوان مدیر دفتر «ارتباطات، آموزش و پژوهش» این مجموعه، دوشادوش شما بسیار دیدم و آموختم از رنج زمانه و کژتابی آدم ها و خون دلها که خوردید. شاهد بودم که چگونه با اخلاق مداری، سخت کوشی و نگاه علمی در مقابل بداخلاقی ها، بدعهدی ها، تزویرها و منفعت طلبی ها ایستادید و هر روز مصمم تر از قبل بودید.
عظیمی در بند دیگری از این نامه آورده است: با شما بودم و دیدم چگونه می شود قربانی شد و نکرده گناه به تنگ جای محبس رفت. با شما بودم و دیدم چگونه دوست و دشمن بر سبیل آن به یک سیاق بر جان آدم زخم می نشانند. در این میدان اگر میل ایشان را برآوردی از اولیایی و اگر بر مدار اعتقادات قلبی، ارزش هنری و مقدورات منصف بودی و راه به طمع شان ندادی، از شقی ترین اشقیایی.
شکی نیست اشتباهاتی نیز همواره در کار است. خطاهایی که ما را می سازد و بیدار نگه می دارد. اما هرگز ندیدم بر خطایی اصرار کنید و در دلجویی از دلشکسته ای پیشتاز نباشید. شاهد بودم که با پژوهش، تدوین و به کار بستن سند سازماندهی مجموعه، کوشیدید روحی اخلاق گرا، قانونمند، و پیش رو را بر باشکوه ترین مجموعه تئاتری کشور حاکم کنید و من نیز در حد توانم هم رکاب شما بودم. حال که به تمام تلاش هایی که در حوزه مسئولیتم در جهت ایجاد نظم، فرآوری داده ها و اطلاعات و اخبار، بازپیرایی آرشیو، احیای برندینگ تئاترشهر _ به دستان هنرمند سعید رضوانی که امیدوارم حاصل کارش پیش از بیات شدن از صفحه مانیتور روی در و دیوار مجموعه بنشیند_، طراحی نشست های تخصصی و رویدادهای اجرایی پژوهشی کارگاه نمایش، رونمایی کتاب و ... انجام شد نگاه می کنم حسی غریب وجودم را فرا می گیرد.
تمام آنچه همواره برای آن کوشیدم / کوشیدیم در مسیر اخلاق بوده است، همچنان که از شما آموختم تئاتر هنر حقیقت، اخلاق مداری و آزادگی است
عظیمی در انتهای این نامه آورده است: بر مبنای تمام آنچه رفت خاشعانه از شما رخصت ترک این جایگاه را می خواهم تا فرصت بیشتری برای دیدن، خواندن و پژوهش بویژه در حوزه تئاتر سرزمینم بیابم که با همه وجود به آن عشق می ورزم. شایسته است ضمن آرزوی توفیق برای شما، از تمامی همکارانم در رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری که پاک دستانه، حرفه ای و اخلاق مدار به انعکاس اخبار فعالیت های مجموعه تئاترشهر در رسانه های خود مبادرت می ورزند تشکر کرده و از تمامی کسانی که به هر نحو موجب رنجش خاطر ایشان در هر سطحی شدم پوزش بخواهم.
از هم اکنون دلتنگ تمامی خوبی ها و زیبایی های دیرپاترین مجموعه تئاتری کشور هستم که روزگارانی در آن نفس کشیدم. چراغش پر فروغ تر از همیشه باشد و جاودان باد تئاتر و اهالی تئاتر ایران زمین و سوگ از همه ما دور باشد.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران