در حال بارگذاری ...

«مرگ در میزند» به نفع سیل‌زدگان روی صحنه می‌رود

نمایش «مرگ در میزند» به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی شاهین رمضانی در تماشاخانه ایران تماشا تا ۳۰ دی‌ماه روی صحنه می‌رود این اثر نمایشی به زبان انگلیسی اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش درآمد حاصل از فروش بلیت در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (مورخ ۲۵، ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه ۹۸) جهت کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده می‌شود.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
تهیه‌کننده: آرش مهماندوست، بازیگران: عارف قدیمی، کارمانیا میراحمدی، مشاور کارگردان: دکتر علی یعقوب‌زاده، مشاور لهجه و زبان انگلیسی: امین رجبی، طراح صحنه و لباس: مرجان صفابخش، مدیر اجرائی: منظر لشگری، دستیار کارگردان: مهسا رضائی، سامان کاشفی پور، منشی صحنه: مژگان محمد‌قلی، مدیر صحنه: علی جوادی، مهدی خدابنده لو، مدیر تبلیغات: الهه مقاره، روابط عمومی: الهام مقاره، ساخت تیزر: امیر محسن سرخوش، طراح پوستر و بروشور: شقایق رمضانی، گریم: نیلوفر مسعودی
در خلاصه این اثر آمده است مرگ، با صورتی سفید و شنلی سیاه، در نیمه های شبی وحشت آور، پاورچین پاورچین، در کوچه های تاریک حرکت می کند. خانه ها را یکی پس از دیگری رد کرده و به خانه مورد نظر نزدیک می‌شود. نه از در وارد می‌شود و نه از پنجره. مرگ قصد دارد، صاحب خانه را غافلگیر کند. صاحب خانه بدبختی به نام نات که مرگ قصد گرفتن جانش را کرده است.

علاقمندان میتوانند بلیت این نمایش را از تیوال دریافت کنند.




نظرات کاربران