در حال بارگذاری ...
با انتشار پیامی

مدیر تئاتر شهر درگذشت استاد امیر کاووس بالازاده را تسلیت گفت

سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر در پی درگذشت استاد امیر کاووس بالا زاده پژوهشگر، مدرس و منتقد تئاتر پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر در پی درگذشت استاد امیر کاووس بالا زاده پژوهشگر، مدرس و منتقد تئاتر پیام تسلیتی را منتشر کرد.
در متن پیام تسلیت سعید اسدی آمده است:
اندوهبار خبری رسید از درگذشت دانشی‌مردی پر‌فضیلت‌ که بی‌ادعا و فروتن سالیان بسیاری خود و زندگیش را وقف کوشش و پژوهش و آموزش ادب و هنر و فرهنگ ایران‌زمین کرد.
 آموزگار و استادی گرانمایه که نسل‌های بسیاری فرصت و بخت آموختن ظرافت‌ها و ژرفای کم‌نظیر فرهنگ غنی این مرزوبوم کهن را در کلاس درس ایشان داشته‌اند.
قرار بود در اسفندماه تئاترشهر میزبان خوانش و گفتاری پژوهشی باشد از برداشت های نمایشی اسطوره آرش کمانگیر با هدایت و راهبری فاضلانه ایشان؛ اما دریغ و درد که ما از این پس برای همیشه محروم از دیدار و هم‌سخنی دلپذیر ایشان شدیم.
مجموعه تئاترشهر با اظهار تأسف و اندوه درگذشت استاد گرانقدر دانشگاه و معلم خوش خلق هنرهای نمایشی، جناب آقای دکتر امیر کاووس بالازاده را به بستگان گرامی ایشان و جامعه‌ی هنر، فرهنگ و دانشگاه تسلیت می گوید و برای روان ایشان آرامش همیشگی و خشنودی خداوندگار بزرگ را خواستار است.
 




مطالب مرتبط

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران