در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش‌ها در سالن‌های خصوصی

32 نمایش در هفته اول بهمن

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۴۰ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در نیمه دوم دی و شروع بهمن ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در دهه سوم اولین ماه و شروع دومین ماه از آخرین فصل سال 98 هستند. عمارت نوفل لوشاتو با 2 سالن از 8 نمایش میزبانی می‌کند و خانه نمایش مهرگان در دو سالن پذیرای 6 اجرا است. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در نیمه دوم دی و شروع بهمن ماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

8 نمایش در شهرزاد

نمایش «مانستر» به نویسندگی کوروش شاهونه و حمید رضا اسدزاده و کارگردانی کورش شاهونه ساعت 18 در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه ‌رود. در این نمایش ابراهیم ناییج، علی حسین زاده و ریحانه رضی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: زن و شوهری با معلولیت جسمی و ذهنی اماده رفتن به تولد هستن که نصاب پرده ایی وارد منزلشان میشود که نصاب پرده متوجه.... بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 30000 و 35000 تومان است.

 

نمایش «تیمارستان سیاه و سفید» به نویسندگی و کارگردانی حسین نورعلی ساعت 22 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش شیرین عطاالهی، علی تمکین، فائزه کرمی، مجید پویامنش، اشکان بنکدارطهرانی، فرزین امینی، رضا ارژنگ، سامان کریم‌خانی، نوید خدیوی‌نیا، حسن قدیمی، امیرحسین عبدالرحیم‌زاده، امید خواجوند، سام نجاتی، فاطمه بیات، بهنام عموخلیلی، مریم رسولی، فاطمه صفادوست، علیرضا ولدخانی، عاطفه مظفرحسینی، امیرحسین تدینی، علیرضا ناظم‌زاده، امیررضا جهانی، مهدی تقی‌نژاد، فاطمه صالحی، رومینا رنجبری، آزاد پارسائی‌نژاد، عارفه امیدی‌نژاد، علی عبدالر‌حیم‌زاده، آرام آریایی و ابوالفضل رضوانی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تیمارستانی متشکل از آدم‌های خاکستری که می‌جنگند برای رهایی از دنیای سیاه و سفید. بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 50000، 60000 و 70000 تومان است.

 

نمایش «ماسک» به نویسندگی بهزاد اقطاعی و ماهک مجد و کارگردانی بهزاد اقطاعی ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش پیام امیرعبداللهیان، لیلا بلوکات، شهروز دل افکار، تینو صالحی، مهدی صباغی، نادر فلاح و نوید هدایت پور ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 35000، 40000، 50000 و 60000 تومان است.

 

نمایش «هرکسی یا روز میمیرد یا شب من شبانه روز» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان ساعت 16 در  پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش سجاد افشاریان، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، سهیل کرمیار، امید سعیدی، نیما خطیب شاد، علی مشایخی، وحید حبیبیان، ثمین داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خان‌محمدی، کیمیا فیضی، نسترن نعمتی، هانی صادقی، منصوره بنی احمد و نگار قربانی، اشکان غلامی و دیانا حق شناس ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 40000 تا 60000 تومان است.

 

نمایش «پاتوق» به نویسندگی مهدی پاشایی و سیما تاجیک و کارگردانی مهدی پاشایی ساعت 19:15 در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش الهه افشاری، یعقوب صباحی، مجید نوروزی، مسعود انتظاری، مهدی زمین پرداز، شقایق مومنی، علی حسام‌فر، شهلا کریمی، هنگامه محتشم، آسمان افشاری و اشکان دلاوری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: همه‌ی ما در سر رویاهایی داریم … رویاهایی شیرین که برای تحققش تلاش می‌کنیم. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان است.

 

نمایش «آشپزخانه» به نویسندگی آرنولد وسکر و کارگردانی محمدحسن معجونی ساعت 21 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش مهدی ابوحمزه، آناهیتا آذرپیوند، اورانوس افشاریان، مهشید آقاخانی، سیاوش البخشی نائینی، برنا انصاری، اشکان بخشنده، آیدین بهنامیان، امیرحسین بیات، سپیده بیگلری، پویا پورامین، هاله پورقدیمی، صبا پویشمن، هما جعفری، مهسا جمشیدی، هدیه حسینی نژاد، حسین حسینیان، مژده دایی، یاسمن دهقانی، هلیا رضایی، رکسانا سکایش، مازیار سیدی، کتایون طلایی، شیرین طیبی، محمد عاقبتی، زینب عباسی، سحر علیرضایی، هانیه فراهانی، کیمیا فرهی، امیر قاسمی، پریناز کبیری، سوگل کلابی، احمدرضا مقدسی، نازنین نباتی، شهاب نظام دوست، رکسانا همتی و محمدحسن معجونی ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 40000 و 50000 تومان است.

 

نمایش «دراکولای سفید» به نویسندگی و کارگردانی محسن میرزاخانی ساعت 20:30 در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش متین ستوده، سمیرا حسینی، دانیال چاووشی، ایمان مهدی زاده، حمید نور زاده، احسان اصغری، عرفان فهرستی، نسیم کیانی، محدثه قانع و امیر محمد چاووشی ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 40000 تومان است.

 

نمایش «تولد بازی» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا کاظمی ساعت 21:45 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش اروین گالستیان، سایه قاسمی، فرهاد رشیدی و الهه فرازمند ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در خانوادهای نقش‌ها جابه جا شده است، پدر خبری میدهد که همه را غافلگیر میکند. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان است.

 

بیگانه در خانه در تئاتر مستقل تهران

نمایش «بیگانه در خانه» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات ساعت 18:30 در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود. در این نمایش رومینا مومنی‌ و محمد علی‌محمدی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 120 دقیقه‌ای 60000 تومان است.

 

نمایش «ولپن» به نویسندگی بن جانسون و کارگردانی مهدی کوشکی ساعت 21 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش امیر باباشهابی، سجاد باقری، حسین برفی نژاد، عباس خداقلی زاده، بهرام رامه، حسین رحمانی، احسان رضوانی، محمد سعیدی، محمد طیب طاهر، رومینا قاسمی، مصطفا کوشکی، آذین نظری، ایمان نظیفی و امیرحسین ولی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 50000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

عمارت نوفل لوشاتو؛ 8 نمایش

نمایش «آل استار» به نویسندگی داوود پورحمزه و کارگردانی مهتاب شکریان ساعت 21 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش فائزه بالغ، نرگس پناه راد، فاطمه درویشی، شیما دهقان، سعید رهنورد، مبینا شامی، پیام شهرتی، فاطمه طاهری، غزاله عبدالهی، مهرداد میرزااحمدی، فاطمه نایبی، کیمیا واژبخت و دنیا یارحیدری بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: ترانه ای که از دل سرکوب و بغض و عقده های سرباز کرده بوجود می آید. زخم های که به شکل دومینو بر پیکر تمام جامعه و افرادش مینشیند. داستان دختری که برای رهایی از ناهنجاری خانوادگی و محیطی از منزل می گریزد با آرزوی یافتن ماوایی که بتواند رشد کند و محبتی که پدر و مادر بی مسئولیتش از و دریغ نموده اند، را بیابد... بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «مانداب» به نویسندگی اشکان بخشنده و فردین افشارفر و کارگردانی مهدی کیهان نژاد و فردین افشارفر ساعت 21:15 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش ایمان اصفهانی، بنیامین میرزاپور، مینا حسنلو، بیتا اسکندرنژاد، علیرضا فتاحی و نگین سرتیپی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: پسر بچه ای طی اتفاقاتی مادر خود را می کشد و از زادگاهش فرار می‌کند. او بعد از سالها برای تهیه گزارشی مجبور می شود به همراه همسرش به محل تولدش برگردد. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «سمفونی کوچک سکوت» به کارگردانی سینا راستگو ساعت 18 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش علی بنائی، زهرا بهروزمنش، امیر شاه علی، باران فرد، شهریار فرد، سروش کریمی نژاد، آرمان لطفی و محمد مسگری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش که با نگاهی به نمایشنامه مردگان بی کفن ودفن اثر ژان پل سارتر است؛ آمده: این نمایش در مورد بودن است، هست شدن و نیستی. روایت انسان هایی که آزادند تا انتخاب کنند که آزاد باشند یا آزاد نباشند و گریزی از این نیست. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» به نویسندگی داریو فو و کارگردانی محمدرضا جمال ساعت 19:45 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش دامون بستاک، اسدالله پورحمزه، حوری کاظمیها، حمیدرضا شباهنگ فرد، سوگل سیدصدر، فاطمه نوروزی، جواد کمانی و محمدعلی امین ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: ک دزد وارد خانه معاون شهردار می شود که در هنگام دزدی معاون شهردار با جولیا معشوقه پنهانی خودش به خانه می آید، دزد در ساعت پاندولی پنهان می شود بعد از مدتی به دلیل ضربات پاندول ساعت به سرش مجبور می شود از ساعت پاندولی بیرون بیاید که باعث ترس و تعجب معاون شهردار و معشوقه اش می شود. در حالیکه معاون شهردار از دزد بازخواست می کند، آنا همسر معاون شهردار وارد خانه می‌شود. معاون شهردار از دزد و جولیا (معشوقه اش) می خواهد که نقش یک زن و شوهر را جلوی آنا بازی کنند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «گورستان چندملیتی» به نویسندگی و کارگردانی سعید درآینده ساعت 19:30 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش محسن امامی، علی ریاحی زاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیر حسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحی پور، فاطمه آمی احمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «جان و جو» به نویسندگی آگوتا کریستوف و کارگردانی محمدرضا چرختاب ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش حمید رحیمی، محمدرضا چرختاب، ژیلا آل رشاد، سعید طاهر خانی، سجاد مژدهی، میترا مسائلی، مجید مظفری و ترانه هنرور ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دو دوست قدیمی وهمیشگی در کافه ای می نشینند، اما در پایان متوجه می شوند پول کافی برای پرداخت صورتحساب ندارند، یکی از آنها مجبور می شود پول را حساب کند و به ازای آن بلیط بخت آزمایی دوستش را از او می گیرد، فردای آن روز بلیط بخت آزمایی برنده می شود. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 45000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «ملکوت» به نویسندگی پوریا طهرانی(با اقتباس از رمان ملکوت بهرام صادقی) و کارگردانی رامتین رشوند ساعت 18 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش سجاد باقری، صبا صدیق زاده، محمدرضا فارابی، محیا صدر زاده، پوریا طهرانی، اسماعیل صالحی، حمیدرضا نوروزی، حسین مهدوی، محمد حسن سلمانی، پویان رضایی، رضا طالبی و امیرعلی خازنی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دکتر حاتم به هر شهری که وارد می شود مردم به جنون می رسند. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «آنامورفیک» به کارگردانی عارف شریفی ساعت 16 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش مجید رمضان نسب، سینا علیپور، لاوین خادم گیلانی و امیر کرمانی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نمایش، تمرین، نمایش، تمرین. بهای بلیط این نمایش 55 دقیقه‌ای 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش «پلیکان» به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی حسین الیاسی ساعت 19 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش سمن شعرباف، مسعود هزارخانی، فائزه احمدی، علی شیرپی و نگین رشیدی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نمایش پلیکان جدال بین مادر و فرزندان و داماد خانواده است که بعداز مرگ مشکوک پدر آغاز می شود و به مرور به فاجعه ایی بزرگ ختم می شود. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی روزبه اختری ساعت 20:45 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش اشکان هورسان، نسترن ابراهیم‌زاده، حامد سوری، درسا حکیم‌الهی، ثمین امینی و محمدجواد ملک زاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خدمتکار سیاهپوستی برای قتل فرزند خردسال خانواده مطرح آمریکایی به اعدام محکوم می‌شود و... بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «مجلس قتل رئیس جمهور» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری ساعت 17:30 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش آرزو اولیائی، مهشاد بهبودی، محدثه بهمنی، مینا ترکمن، فریاد جودی، محمد مهدی حاجی علی، مهدی خاوری، پوریا فرجی، حمید فردین، مریم قریشی، نازنین زینب نصیری، و کامبیز نیک آمیز ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مکافات جنایت همیشه مرگ نیست، گاهی نفرینی می شود که تا پایان جهان مانند بختک بر تن و روح جنایتکاران مسلط می شود، مجلس قتل رییس جمهور روایتی است از مکافات نفاق و دورویی. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «خرس» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی کیوان ظهرابی ساعت 19 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش  لیلی صبری، نیما قربان زاده، فرید گلریز، لاله حشمت پسند، نیما نیکمنش، عرفان سیف الهی، الیکا تصدیقی و محمد سعوه ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: اسمیرنوف بعد از مشکلات مالی شدیدی که برایش پیش آمده برای دریافت طلبش به خانه یکی از بدهکارانش میرود ولی بدهکار حاضر به پرداخت پول به او نمیشود و این آغاز یک درگیری بزرگ با پایانی غیرمنتظره برای همه است. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «جنگ و صلح» به نویسندگی حسین شوندی و کارگردانی پیمان قیاسی ساعت 17:45 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش مهدی دربند حقیقت، نوشین سلطانی، نیما بابایی، حمید مرصعی، شهاب غفاری، شاهین بامداد، محمد مغانی، ریحان غلامی، محمود رضا سلیمانی، مرجان دلبند، فائزه اسکندری، محمد آسایش لو، علی رضا رئیسی و پیمان قیاسی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: سمیر قنطار اهل لبنان به همراه هم یاران خودش به منطقه نهاریا در اسراییل حمله میکنند و بعد از عملیاتی موفق به اسارت رژیم اسراییل در می‌آید. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «مرده فروشی» به نویسندگی داریو فو و کارگردانی مهدی ارجمند ساعت 21 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش  مهدی ارجمند، علیرضا اخوان، منصور رضایی، الهام رضایی و سعید پارسا ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: کافه ای بین راهی که پدر و دختری با شریکشان در آن کار میکنند و با قمار میخواهند سر دیگران را کلاه بگذارند ، در این راه مشتری پیدا میشود و.... بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 25000 تومان می‌باشد.

 

پنج نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم 

نمایش «رهایی از شائولین» به نویسندگی و کارگردانی متین اوجانی ساعت 19:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش متین اوجانی، بهروز قدرتی، نوشین مینایی فرد، امیررضا مرشد زاده، محمدرضا پورقلی، مهدی حسن خانی، فرشاد کنعانی سادات، فروغ فرزین فر، آوا موسوی و سمیره ترابی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در افسانه ها چنین امده است که سلطان کئوک وهمسرش شمشیری جادویی را از استاد کوندور پذیرفتند و ان را ذوب کردند و در قالبهای جدید ریختند یکی را اژدها کش و دیگری را ستاره گیر نامیدند .هرکه مالک هردو شود بر دنیای هنرهای رزمی فرمان می راند .البته همگان هر دو شمشیر را با هم میخواستند و اینگونه شد که نبردهایی میان فرقه های مختلف شکل گرفت. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «مردی که...» به نویسندگی پیتر بروک و ماری هلن اشتاین و کارگردانی رضا مولایی ساعت 17:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود. در این نمایش شیوا اردویی، ملیحه آقایی، ندا اسدی، یاسر اصغری، مهسا جمشیدی، محمد شامی، احسان صادقی، بهنام غفاری، نیما میرزابیگی، گلناز نوروزی و لاله هوشنگی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش بر اساس کتاب مردی که زنش را با کلاه اشتباه گرفت است؛ آمده: برشی از تجربه های یک روانپزشک و محقق در تقابل با بیماران مغز و اعصاب و تلاش او برای راه پیدا کردن به جهان آنان. این اثر روایت نمایشی پیتر بروک از تجربه های بالینی و مستند دکتر الیور ساکس عصب شناس مشهور امریکایی ست، که در کتاب مردی که زنش را با کلاه اشتباه گرفت به قلم خود ساکس منتشر شده است. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «شصت دقیقه منهای یک» به نویسندگی آرتور میلر و کارگردانی سعید عسگریان ساعت 21:15 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش سهند برادران، فاتیما افتخاری، مهدی اشرافی، سوده خدری، پریسا محمد زاده، نفیسه لاهوتی، هدی کاویانی نسب، نازنین دلشادیان، حسین حیاتی، علی قندالی و نوید محسنیان بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تا حالا به اهمیت یک ساعت فکر کردی؟ یک ساعت که به اندازه یک عمر می تونه مهم باشه. بهای بلیط این نمایش 59 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «سوگلی» به نویسندگی پوریا آژند و کارگردانی نگار چگنی ساعت 22:45 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود. در این نمایش بهراد خرازی، کسری ذولفقاری، فرشته ترابی، مرتضی یعقوب پور، مژگان اخلاقی، حمید دلسوزی، صدف صفری، سمیرا سعادت، روح الله عقدایی و نگار چگنی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: روایتی متفاوت از زندگی احمد شاه و سوگلی هایش در دربار. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «شک» به نویسندگی جان پاتریک شنلی و کارگردانی سعید داخ ساعت 21 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش هادی سبزه‌ئی، پونه عاشور پور، حانیه میرزا حسینی و الهه اصغری بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

دو نمایش در شانو

نمایش «مادر نزاییده» به نویسندگی آرش میرطالبی(بر اساس نوشته‌ای از محمد احسان کریمی) و کارگردانی محمد احسان کریمی و آرزو خسروی ساعت 21 در تماشاخانه شانو اجرا به صحنه می‌رود. در این نمایش همایون حیدرزاده، سینا ابوالحسنی، مهناز ذبیحی، مسعود شاکرمی و هانیه نجفی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نایب سرخی‏ها هم زور دارن، هم قدرت... هر دستی رو که بخوان مثل آب خوردن قطع می‏کنن. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «حقیغت حغیقت» به نویسندگی بر اساس نمایشنامه«چنین است اگر چنین به نظرتان می رسد»از لوئیجی پیراندلو و کارگردانی امیرعلی ابراهیمی ساعت 19 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش فواد داودی، امیرعلی ابراهیمی، کیمیا علوب، مهسا پاسیار، آرین مقدم، غزل نادری، تارا رحمانی، نرگس صراف، امیرعلی عطار، دلشاد ویژه، پویا جاویدآرا، محمد غیاثی و علی ابراهیم ایفای نقش می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: ایتالیا، مونتزا : در تاریخ ۷ دسامبر ۱۹۸۹، اعضای گالریِ آگاتزی، پرفورمنسی برای رونمایی از یک مجسمه ی اسرار آمیز ترتیب داده اند؛ اما، زیست عجیب کارمند جدید گالری به همراه خواهرزنش، چنان کنجکاوی و هیجانی ایجاد کرده که باعث شده است آنان دست به عمل بسیار خطرناکی بزنند. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

ابتدا در تماشاخانه ملک وارد می‌شود

نمایش «نیمه تاریک ماه» به کارگردانی داوود بنی اردلان ساعت 20:30 در تماشاخانه ملک به صحنه می‌رود. در این نمایش روزبه حصاری، المیرا دهقانی، بهزاد عمرانی، رامونا شاه، سام کبودوند، حسین کشفی اصل و نیکی مظفری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نمایش «نیمه تاریک ماه» داستان دغدغه رابطه‌های این روزهای ماست؛ اقتباسی از فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار » حکایت چند زوج جوان است که برای شام دور هم جمع می شوند. همه آنها تا شب مهمانی، تصورشان بر این است که زندگی کامل و عاشقانه ای دارند، اما... بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 50000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «ابتدا وارد می‌شود» به نویسندگی و کارگردانی فرید یوسفی ساعت 18:30 در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود. در این نمایش میلاد مرادی، سارا عبادی، پویا چوداریان، امیر سمیعی و محمد عبدالوند ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در یک اتاقی تقریبا شبیه به برزخ فرشته ای جوان از طرف مقامات بالادست مامور بازی با یک بانوی تصادفیست و شرایط پر فراز ونشیب بازی باعث ایجاد رابطه ای بین این دو می شود. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان می‌باشد.

 

تماشاخانه مشایخی و دو نمایش

نمایش «مارکولفا» به نویسندگی داریو فو و کارگردانی بهزاد محمدی ساعت 18:30 در تماشاخانه استاد مشایخی اجرا می‌شود. در این نمایش عالم صبور، زهرا اسلامی، غلامرضا جعفری، ریحانه رضایی، اسما قاسمی و قربانعلی عظیمی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مارکولفا خدمتکاری که بلیت برنده داره، همه به خاطر بلیت تلاش می‌کنند تا با او ازدواج کنند و در آخر... بهای بلیط این نمایش 20000 تومان است.

 

نمایش «جشن تولد» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی امیرحسین قلی‌پور ساعت 20:30 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود. در این نمایش بتول قربانی، ارسلان کریم زاده، معین گرجی، دریا بنیاد، عرفان حیدری و امیرحسین قلی پور ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: به نظر من مناسبت مهمیه جشن تولد رو میگم مثل صبح زود از خواب پاشدن میمونه معرکه اس... 

 

2 نمایش در تماشاخانه هامون

نمایش «کریملوژی» به نویسندگی مهران رنج‌بر و بر اساس ایده ای از کهبد تاراج و کارگردانی رضا بهرامی غفاری ساعت 18 در تئاتر هامون به صحنه می‌رود. در این نمایش مجید رحمتی بازی می‌کند. بهای بلیط این نمایش 55 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «3/14» به نویسندگی و کارگردانی امیرموسی کاظمی ساعت 19:30 در تئاتر هامون به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین کشفی اصل، مینا شجاعیان، سوده ازقندی و پانته آ مهدی نیا بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دختر که باشی، مشتری های بیشتری داری... می دونی، مردم کنجکاون... بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 35000 تومان تعیین شده است.

 

تماشاخانه سپند؛ میزبان 5 نمایش

نمایش «خانم آوازخوان کله طاس» به نویسندگی اوژن یونسکو و کارگردانی حمیدرضا مرادی ساعت 17:15 در  سالن 2 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش گلناز گرجی پور، پگاه نوربخش، عباس نورمحمدی، حمیدرضا مرادی، آتوسا زرین پور و اریک قاراسمیان ایفای نقش می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: انسان ها درست در هنگامی که با هم حرف می زنند، نمی دانند چه می خواهند بگویند و سخن گفتن به جای آن که آنها را به هم نزدیک کند، بیش از پیش از هم دور ساخته است. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «دزدان شماره 43» به نویسندگی و کارگردانی شاهین صادقیان ساعت 19 در سالن شماره 1 تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. در این نمایش هومن شاهی، ندامقصودی، خسرو احمدی، مینا حیدرزاده، محمد سعیدی، سهیل باوی و مینا وحید ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش که برداشتی از همه دزدها که دزد نیستند نوشته داریو فو است؛ آمده: دزدی که به خانه معاون شهردار رفته در بین دزدی متوجه آمدن معاون شهردار و معشوقه اش می شود. بهای بلیط این نمایش 50000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «محرمانه» به نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرهاشمی ساعت 16:30 در سالن 1 تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین رفیعی، السا فیروز آذر، جمال فوادیان، مقداد کامیاب اسلامی، افشین قدیمی، سمیرا سلیمی، سپهر ملکوتی، محسن جلالی راد، نوشین نوروزی، محمدحسن کریم وند و سید محسن میرهاشمی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: جنیان سرای سلطان صمد خان شاهدند، سلطان صمد به دیار باقی شتافت، فروغ السلطنه ملکه دربار پس از به حکومت رسیدن پسرش زمام امور را به دست گرفته، او حضور دو نفر را برای حکومت پسرش مخوف می داند، خواجه فرخ و مطلع الامور... بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 60000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «سه تفنگدار و یکی» به نویسندگی عقیل جماعتی(بر اساس طرحی از مهدی شاه حسینی) و کارگردانی مهدی شاه‌حسینی ساعت 21 در سالن شماره 2 تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. در این نمایش امین اصلانی، آیت بی غم، سوسن پرور، میثم درویشان‌پور، سهیل غلامرضاپور و محمد معتضدی ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» به نویسندگی پویا پیرحسنلو و کارگردانی سیما شیبانی ساعت 19 در سالن 2 تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. در این نمایش یحیی گلنسایی، مهدخت مولایی، نفیسه زارع، کیوان ساکت‌اف، داود پژمان‌فر و معصومه بیگی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس روایت بسیاری از ماست در مواجه با مهاجرت. ۳۰ شخصیت مختلف در نمایش حضور دارند، که ۲۴ نفر آن را تماشاگران تشکیل می‌دهند که هرکدام قبل از شروع نمایش نقش خود را انتخاب و بلیت مربوط به آن نقش را خریداری کرده‌اند و بر اساس نقشی که انتخاب می‌کنند یک پاسپورت دریافت کرده که در آن هویت‌ جدیدشان مشخص و توضیحاتی درباره شخصیت، پیشینه زندگی و اشخاصی که باید با آن‌ها در طول اجرا در ارتباط باشند مشخص شده است. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 45000 تومان می‌باشد.

 

 

 

 

 




نظرات کاربران