در حال بارگذاری ...
یکشنبه 29 دی در تماشاخانه مهرگان

«خرس» ویژه خبرنگاران و عکاسان به صحنه می‌رود

نمایش «خرس» به کارگردانی کیوان ظهرابی یکشنبه ۲۹ دی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر درباره این نمایش آمده است: نمایشنامه «خرس» مانند سایر آثار چخوف نگاهی عمیق به روابط انسانی و نقد مناسبات اجتماعی دارد و دید طنازانه به زن و مرد به عنوان دو رکن و قطب اساسی بشریت و رویکرد آنان در مواجهه با تمامیت و اصالت وجودی شان از این متن شاهکاری ادبی ساخته است و متن روان و بدون تکلف ادبی، چهارچوب محکم و قابل فهم و تمپو و ضرب آهنگ مناسب از شاخصه های مهم این اثر نمایشی است که لحظات دلنشینی برای مخاطب می سازد.
لیلی صبری، نیما قربانزاده، فرید گلریز، لاله حشمت پسند، نیما نیکمنش، عرفان سیف الهی، الیکا تصدیقی و محمد سعوه به نقش آفرینی می پردازند.
همچنین لیلی صبری بازیگردان، یحیی ایل بیگی مشاور کارگردان، بهاره سعوه مدیر تولید، کیوان ظهرابی طراح نور، میلاد الهی اجرای نور، سمیرا شکیبا طراحی و اجرای گریم، کیوان ظهرابی انتخاب لباس، حمید محمدی پور راکورد نور وصدا، ارسلان مهری مدیر صحنه، مهدی سربازی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، محسن نظیف و مهیار دستیاران صحنه، شاهین کریمی انتخاب موسیقی، کیوان ظهرابی  طراحی دکور، نیما قربانزاده طراحی پوستر، بدرالدین سعادتی اساسا حقانی طراحی و ساخت تیزر و رامین زمین پیما عکاسی این نمایش را برعهده دارد.
علاقمندان جهت تهیه و رزرو بلیت نمایش خرس می توانند به سایت تیوال و گیشه تماشاخانه مهرگان مراجعه کنند.
 نمایش اثری از آنتوان چخوف با همت گروه نمایشی اک از 20 دی تا هشتم بهمن ساعت ۱۹ به مدت 70 دقیقه در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان روی صحنه می رود.

 




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران