در حال بارگذاری ...

پنج نمایشنامه رادیویی اجرا می‌شود

همزمان با دومین روز از برگزاری هفته تئاتر، پنج عنوان نمایشنامه رادیویی اجرا می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر، بهروز غریب‌پور دبیر اجرایی جشن هفته تئاتر در جلسه مطبوعاتی این جشن افزود:« یازدهم اردیبهشت ماه پنج عنوان نمایشنامه رادیویی برگزار می‌شود تا این خانواده‌ها هم که جزئی از تئاتر هستند، توانایی‌های خود را نشان بدهند. همچنین هر روز در کنار برگزاری مراسم‌های مختلف غرفه کتاب، کالاهای فرهنگی از قبیل وسایل صحنه، طراحی و.. در فضای باز خانه هنرمندان دایر است.»

همزمان با دومین روز از برگزاری هفته تئاتر، پنج عنوان نمایشنامه رادیویی اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، بهروز غریب‌پور دبیر اجرایی جشن هفته تئاتر در جلسه مطبوعاتی این جشن افزود:« یازدهم اردیبهشت ماه پنج عنوان نمایشنامه رادیویی برگزار می‌شود تا این خانواده‌ها هم که جزئی از تئاتر هستند، توانایی‌های خود را نشان بدهند. همچنین هر روز در کنار برگزاری مراسم‌های مختلف غرفه کتاب، کالاهای فرهنگی از قبیل وسایل صحنه، طراحی و.. در فضای باز خانه هنرمندان دایر است.»
وی خاطر نشان کرد:« برای پرهیز از دوباره کاری و تکرار جشن‌های مختلفی چون جشن نمایش عروسکی، جشن منتقدان و... روز جهانی تئاتر را به مدت یک هفته برگزار می‌کنیم تا تمام این جشن‌ها را پوشش دهد. همچنین امسال خانه تئاتر تصمیم گرفته است نشان شایستگی را که خود خانه طراحی کرده، به پنجاه تن از هنرمندان اهدا کند.»
غریب‌پور تصریح کرد:« امسال بودجه جشن فوق‌العاده اندک بود در نتیجه تنها گروه شهرستانی، حاضر در مراسم، گروه تئاتر خیابانی”میناب” است که در تمام هفت روز برنامه اجرا خواهد کرد.»