در حال بارگذاری ...
به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) به صحنه می رود

«صورت های تاریک» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «صورت های تاریک» به نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی علی قادری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۹ و ۱۰ دی در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «صورت های تاریک» کاری از گروه هنری مسلم روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  9 و 10 دی در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود. این نمایش در روز چهارشنبه ساعت 16 و روز پنجشنبه ساعت 19:30 اجرا خواهد داشت.
این نمایش در مورد شهادت حضرت زهرا (س) است که از یک واقعه امروزی شروع شده و با یک بازگشت به گذشته به وقایع صدر اسلام نیز اشاره می کند.
در نمایش «صورت های تاریک» علی اکبر حاجی شمس، مهدی فرخی، محسن تقی زاده، حسین فیاض بخش و مهدی عارف نظری ایفای نقش می کنند. طراح صحنه و لباس: علی سروری، طراح نور: محمدرضا مدرس، طراح گریم: احمد نگهبان و آهنگسازی اثر هم با سرپرست گروه کر رهنما و ذاکر است.
نمایش «صورت های تاریک» کاری از گروه هنری مسلم روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  9 و 10 دی در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود. این نمایش در روز چهارشنبه ساعت 16 و روز پنجشنبه ساعت 19:30 اجرا خواهد داشت.




مطالب مرتبط

امیر مشهدی‌عباس خبر داد

تشکل جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان کشورهای اسلامی در ایران ایجاد می‌شود
امیر مشهدی‌عباس خبر داد

تشکل جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان کشورهای اسلامی در ایران ایجاد می‌شود

امیر مشهدی‌عباس، دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان-اردکان از شکل‌گیری «تشکل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کشورهای اسلامی» در ایران خبر داد.  

|

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران