در حال بارگذاری ...
بعد از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

اجرای «تنها خرچنگ ...اتللو» ابراهیم پشت کوهی ادامه دارد

ابراهیم پشت کوهی نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» را در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر روی صحنه دارد این اثر بعد از جشنواره در تالار قشقایی اجرای عمومی خواهد داشت.

به گزارش ایران تئاتر ابراهیم پشت‌کوهی در جدیدترین تجربه کارگردانی خود و ۱۰ سال بعد از نمایش موفق «تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث»، اقتباس تازه‌ای از آثار شکسپیر را که اقتباسی مدرن و متفاوت از نمایش «اتللو» است، روی صحنه می‌برد.
نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» عنوان اثر جدید گروه تئاتر «تی تووک» است که در فضای جنوب ایران و بندرعباس مدرن می‌گذرد، با سبک و سیاق رئالیسم جادویی در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می رود.
این نمایش بعد از اجرا در جشنواره، از هفته پایانی بهمن در قالب اجرای عمومی، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر نیز روی صحنه می رود.
با ایده کارگردان نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو»، حامد رسول آبادی چند پوستر را برای این اثر نمایشی طراحی کرد که از این میان، ۳ پوستر با رأی و نظر هنرمندان و چهره های شناخته شده هنری به عنوان پوسترهای «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» انتخاب شدند. همزمان با انتشار ۳ پوستر نمایش، اسامی هنرمندانی که در انتخاب این پوسترها نظرات خود را ارائه داده اند، اعلام می شود.
به زودی بازیگران نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» نیز معرفی می شوند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران