در حال بارگذاری ...

پخش نمایش‌های انقلابی ویژه دهه فجر از رادیو نمایش

دو سریال جدید رادیویی به مناسبت دهه فجر از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش پنج قسمتی «کوچه یاس» را مجید حیدری نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: مینا معتمدی دانشجوی سال پنجم رشته پزشکی در دانشگاه تهران است، خانواده متمول و فرهیخته‌ای دارد، بهروز نامزدِ مینا دانشجوی رشته ادبیات است و از او می خواهد برای درمانِ یکی از دوستانشان که در جریان تظاهرات خیابانی زخمی شده است به آنها کمک کند.
«کوچه یاس» به کارگردانی رضا عمرانی و با هنرمندی شیوا رفیعیان، احمد گنجی، نگین خواجه نصیر، کامیار محبی، مسعود زنوزی راد، سلمان خطی، محمد سعید سلطانی و تعداد دیگری از هنرمندانی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است.
این نمایش رادیویی به تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری فرزاد شریفی و افکتوری محمدرضا قبادی فر هر شب ساعت 12 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
همچنین به همین مناسبت سریال رادیویی «لباس مبدل» نیز به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می‌شود که نویسندگی آن را زهرا کولیوند بر عهده داشته ودر خلاصه داستان آن آمده است: مجید زُهدی خیاط دربار است و شصت سال عاشقانه با همسرش گلاب زندگی کرده اند. گلاب زنی بسیار مومن و محجبه است که هیچگاه همراه شوهرش در مهمانی های اعیان و درباری ها شرکت نمی کند. اما مجید اصرار دارد در جشن عروسی مینو دختر مرحوم جناب سرهنگ شرکت کند اما در این شب، سهراب شاگرد خیاط مجید که تیر خورده و از دست ماموران ساواک فرار کرده، به خانه ی آنها پناه میاورد و...
در سریال ده قسمتی «لباس مبدل» صفا آقاجانی، محمدرضا قلمبر، حمیدرضا هدایتی، سینا نیکوکار، احمد گنجی ومهدی نمینی مقدم به ایفای نقش می پردازند و گویندگی آن را بهناز بستان دوست بر عهده دارد.
این سریال به تهیه‌کنندگی ژاله محمد علی، افکتوری نازنین حسن پورو صدابرداری علی اکبر طاهری هر روز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران