در حال بارگذاری ...
سردار آزادی در آئین اختتامیه همایش تئاترسردارآسمانی گفت:

شهید سلیمانی خود یک مکتب متعالی بود

سردارعبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در آئین اختتامیه همایش ملی تئاترسردارآسمانی گفت: شخصیت و وجود سردار شهید سلیمانی خود یک مکتب متعالی بود که در همه عرصه ها موجب ثمرات خیر و برکات زیادی شده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس آئین اختتامیه همایش ملی تئاترسردار آسمانی با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا،هنرمندان تئاترکشور،مسئولان کشوری و فرماندهان لشکری،اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم و شرکت کنندگان این همایش برگزار شد.
در این مراسم که عصر امروز چهارشنبه 23بهمن ماه در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار شد شرکت کنندگان این همایش جوایز خود را از دست خانواده شهدا و مسئولان فرهنگی و هنری دریافت کردند.
درابتدای این مراسم که امیرحسین مدرس اجرای آن را برعهده داشت ،نمایش سرباز به کارگردانی پژمان شاهوردی درمورد مقاطع زندگی  و مبارزات سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی  اجرا گردید.
سپس سردارعبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی گفت: شخصیت و وجود سردار شهید سلیمانی خود یک مکتب متعالی بود که در همه عرصه ها موجب ثمرات خیر و برکات زیادی شده است .شهادت ایشان ورقم زدن این حرکت های فرهنگی هنری در سطح ملی تنها یکی از این برکات است.
حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این مراسم ملی گفت: در انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس پس از شهادت سردارتصمیم گرفته شد که یک حرکت در سطح ملی را رقم بزنیم و الحمدلله و با یاری هنرمندان حدود 38 اثر به دبیرخانه ارسال شد و این 16 اثر برگزیده از میان این آثار رسیده انتخاب شد. باگزارش هایی که مرتب از سراسر کشور به دست ما می رسید هرلحظه بیش از پیش دلگرم کار می شدیم و استقبال اقشار مختلف مردم خستگی را ازتن ما می زدود.بسیار قدردانم از زحمات و تلاش های دوستان و همکاران در ستاد برگزاری جشنواره و نیز از همکاری و همیاری بنیاد فرهنگی روایت فتح ، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران ، مجموعه فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری مساجد کشورو سازمان نوسازی اراضی عباس اباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان که در برگزاری این همایش ملی مارایاری نمودند.
امیرحسین شفیعی دبیر این همایش نیز در سخنانی گفت:وقتی 5 سال پیش جایزه ام را در جشنواره تئاترفجر به سردار سلیمانی اهدا نمودم و با منش و شخصیت وی آشنا شدم هیچگاه فکر نمی کردم که 5 سال بعد و روزی دبیر همایش تئاتری به نام و یاد وی باشم.امیدوارم این حرکت ناقابل مورد قبول و پسند روح پرفتوح این شهید و این سردار ملی آسمانی قرارگرفته باشد.
درادامه این مراسم نیز جوایز و تندیس های برگزیدگان این همایش و سازمان ها و نهادهای شرکت کننده این همایش ملی در دوبخش به آنها اهدا شد.
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه،دکترسیدمحمدیاشارنادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح،مجید رجبی معمار مدیرخانه هنرمندان ایران،حسین مسافرآستانه عضو شورای سیاست گذاری تئاترمقاومت،امیرنصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان،شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاترایران،دکتردهقانی رئیس موسسه فرهنگی هنری رزمندگان اسلام،حسین عالم بخش رئیس مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،محسن دریالعل مدیرانتشارات روایت فتح،محسن سلیمانی فارسانی مشاور عالی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در امورهنرهای نمایشی، سیدمحمدحسین حجازی مدیرعامل سازمان نوسازی عباس آباد شهرداری تهران،ابوالفضل رفیعی مدیرکل اداره امورفرهنگی شهرداری تهران،دکترقهرمانی مدیرامورهنری کانون های فرهنگی هنری مساجدکشور،پروفسوراحمدکامیابی مسک،دکتریدالله وفادارای، حسین امیری ،مالک سراج،دکتراحمدجولایی،و ...از جمله حاضران این مراسم بودند.




نظرات کاربران