در حال بارگذاری ...

سال پرکار برای چیستا یثربی

نمایش یک شب دیگر هم بمان سلیویا به کارگردانی چیستا یثربی تیر ماه در سالن سایه اجرا می‌شود. به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که در بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز حضور داشت. در تیر ماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر اجرا خواهد شد.

نمایش یک شب دیگر هم بمان سلیویا به کارگردانی چیستا یثربی تیر ماه در سالن سایه اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که در بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز حضور داشت. در تیر ماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر اجرا خواهد شد.
چیستا یثربی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«ترکیب بازیگران نسبت به جشنواره فجر تغییری نخواهد کرد و همچنان مهسا مهجور، سام درخشانی، مینو زاهدی و حمیدرضا جوکار به عنوان بازیگر در این نمایش حضور خواهند داشت.»
یثربی در ادامه افزود:«در متن نیز نسبت به جشنواره فجر تغییر اساسی رخ نخواهد داد.»
یثربی خبر از تهیه یک CD صوتی در کنار اجرای این نمایش داد و گفت:«تصمیم داریم یک CD صوتی شامل اشعار سیلویا پلات و تدهیوز به ترجمه خود من و با صدای بازیگران نمایش ارائه کنیم، که اگر مجوز آن توسط مرکز موسیقی صادر شود، همزمان با اجرا این CD را ارائه خواهیم کرد.»
یثربی در ادامه خبر از تمرین یک نمایش جدید داد و گفت:«به زودی تمرین نمایش”مرگ با ترنم عشق” را نیز آغاز خواهیم کرد و تصمیم داریم این نمایش را برای اجرای عموم در نیمه دوم سال و یا جشنواره فجر آماده کنیم.»
یثربی در ارتباط با نمایشنامه این اثر گفت:«یک نمایشنامه واقع‌گرایانه اجتماعی است درباره مشکلات جوانان امروز.»
یثربی خاطر نشان کرد:«موسیقی نقش بسیار مهمی در این نمایش دارد، در واقع کار بر بستری از موسیقی پیش می‌رود.»
یثربی درباره عوامل این نمایش گفت:«به خاطر اهمیت موسیقی، در این کار فعلاً عوامل این بخش مشخص شده‌اند، که گروه موسیقی”فرزانه” به آهنگسازی”احمد زکریایی” و خوانندگی”مهدی عبدلی” برای ساخت موسیقی این کار حضور خواهند داشت.»
یثربی درباره ترکیب بازیگران گفت:«نمایش، 4 بازیگر اصلی دارد که تنها حضور لیلا موسوی و امیر دلاوری قطعی است.»