در حال بارگذاری ...
تخفیف دانشجویی برای نمایش «شنگن»

٣٠٪ تخفیف دانشجویى براى نمایش «شنگن»

نمایش «شنگن» به کارگردانی مجتبی فلاحی که در پردیس تئاتر شهرزاد روى صحنه است برای دانشجویان ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش «شنگن»، این نمایش به نویسندگی غلامرضا یزدانی، کارگردانی مجتبی فلاحی و تهیه‌کنندگی مائده اعتمادی، از ٧ بهمن‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روى صحنه رفته است.
این نمایش ٣٠٪ تخفیف براى دانشجویان در نظر گرفته است. و علاقه‌مندان براى برخوردارى از این تخفیف می‌توانند با همراه داشتن کارت دانشجویى خود به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.
روزبه انصاری، شهاب حیدری، مصطفی دهقانی اشک، سپنتا سکوتی، مهرنوش مسعودیان، بهار موسوی، کوشا نشتایی، مجید وهابی، مصطفی ملک مکان و مجتبی فلاحی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از:
مدیر تولید: مهرداد پارسا، دستیار کارگردان: رمیصا صمدی، طراح گرافیک و تیزر: سجاد حسینی، عکاس: ایمان عنایتی، صدا و تصویر: امین لطفی، غلامرضا یزدانی، تلفیق، ترکیب و تنظیم موسیقی: مجتبی فلاحی، مشاور طراحی صحنه و لباس: سمانه احمدی مطلق، مدیر صحنه: سارا روزی طلب، منشی صحنه: شیما ملکی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتى، رسانه و تبلیغات مجازى: گروه هنرى پژواک.
نمایش «شنگن» تا پایان بهمن‌ماه هر شب به‌جز شنبه‌ها ساعت ٢٠:١٥ در پردیس تئاتر شهرزاد روى صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتى بلیت این نمایش می‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران