در حال بارگذاری ...
در یادداشت کارگردان «مجردها» عنوان شد

در این شهرهای شلوغ تنهاییم

هومن شهابى کارگردان نمایش «مجردها» در یادداشتی درباره این نمایش نوشت: ما در این شهرهای شلوغ تنهاییم زیرا در این عصر ارتباطات ما به‌سادگی ارتباط می‌گیریم و به‌سادگی فراموش می‌شویم.

در یادداشت هومن شهابى کارگردان نمایش «مجردها» آمده است: اطراف ما پر است از رازها و نشانه‌هایی که تنها به‌واسطه روایت قصه‌ها نمایان می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین نیاز بشر شنیدن قصه‌ است، در این دوره از زمان که ما در آن زندگی می‌کنیم روابط انسان‌ها با یکدیگر مانند سایر ملزومات رو به مصرف گرایست و عمر آن‌ها کوتاه است ما انسان‌ها شهرهای بزرگ ساخته‌ایم و برج‌های بلند برافراشتیم زیرا ما موجوداتی اجتماعی هستیم و در کنار هم احساس امنیت می‌کنیم اما در این شهرهای شلوغ تنهاییم زیرا در این عصر ارتباطات ما به‌سادگی ارتباط می‌گیریم و به‌سادگی فراموش می‌شویم.
نمایش «مجردها» به نویسندگی دیوید فوئنکینو، ترجمه ساناز فلاح فرد، کارگردانی هومن شهابی و تهیه‌کنندگی رامبد شهابی از ١٠ بهمن در تئاتر شهرزاد روی صحنه است.
مهدی کمیلی و آذین فهیمی بازیگران این نمایش هستند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: ایمان یزدی، طراح صحنه: پوریا اخوان، طراح لباس: مهرناز عباسی، طراح گریم: سارا ولیزاده، طراح نور: محمدرضا رحمتی، ساخت دکور: احمد ابوالحسنی، طراح گرافیک: متین خیبلی، عکاس و ساخت تیزر: مهران بی پروا، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، رسانه و تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک، دستیار کارگردان: علیرضا ملک محمودی، منشی صحنه: مهشید سلطانی، دستیاران صحنه: عطیه افخمی، شقایق رازانی، دستیار گریم: مهسا حاج محمدی.
این اثر نمایشی تا ٢٨ بهمن‌ماه هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ٢١:٣٠ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران