در حال بارگذاری ...
در روز آغاز اجرای «الویرا 2020»، «سه‌شنبه‌های لعنتی» و «بچه» در تئاتر شهر

مسعود کیمیایی به تماشای «سه‌شنبه‌های لعنتی» نشست

نمایش‌های «بچه»، «سه‌شنبه‌های لعنتی» و «الویرا ۲۰۲۰» با استقبال مخاطبان از روز یکشنبه ۲۷ بهمن اجراهای خود را در تالار چهارسو، تالار سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.گروه نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» در این روز میزبان مسعود کیمیایی و نسرین مقانلو بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان، نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» به کارگردانی محمدمهدی خاتمی و نمایش «الویرا 2020» به کارگردانی بابک کریمی از روز یکشنبه بیست وهفتم بهمن‌ماه با حضور تعدادی از هنرمندان صاحب‌نام کشورمان و استقبال مخاطبات اجراهای خود را در تالار چهارسو و تالار سایه تئاتر شهر آغاز کردند.
نمایش «بچه» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان ساعت 19:30 به مدت‌زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 45 هزار تومان اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرد. در این نمایش فاطمه معتمدآریا، سعید چنگیزیان، شیوا فلاحی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی نیز با حضور هنرمندانی چون مسعود کیمیایی و نسرین مقانلو در تالار سایه روی صحنه رفت.
در این نمایش که ساعت 19:45 به مدت‌زمان 65 دقیقه، قیمت بلیت 35 هزار تومان میزبان علاقه‌مندان است، محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری، نسرین نکیسا به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
محمدمهدی خاتمی نویسنده و کارگردان نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» پس از پایان اجرای اول این اثر نمایشی با قدردانی از حضور مسعود کیمیایی و نسرین مقانلو در این اجرا گفت: من با فیلم‌های استاد مسعود کیمیایی زندگی کردم و باید بگویم که هم سن «قیصر» استاد هستم. من هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم زمانی برسد در اجرای نمایشی که من کارگردان آن هستم مرد بزرگ سینمای ایران عالیجناب مسعود کیمیایی مهمان ویژه آن باشد. به هر صورت لازم می‌دانم هم از ایشان و هم از خانم مقانلو به جهت حضورشان قدردانی کنم.
وی در پایان صحبت‌های خود از آوینا کاویانی سرمایه‌گذار و محسن زارع اشکذری تهیه‌کننده نمایش قدردانی کرد.
مسعود کیمیایی کارگردان پیشکسوت سینمای ایران هم با حضور درصحنه و امضای تابلوی یادبود نمایش خطاب به تماشاگران بیان کرد: مدتی است که پا درد دارم اما چون از این نمایش زیاد شنیده بودم تلاش کردم با همه ترافیک تهران و دشواری های رفت و آمد به تئاتر شهر بیایم و حالا می بینم که ارزش داشت در کار حضور داشته باشم و از تماشای آن لذت ببرم. پس درود به تئاتر که همین طور مقتدرانه ساکت ننشسته و به راه خود ادامه می دهد. این تئاتر سکوت نمی کند و مهم تر از همه خود فریاد می زند پس من بار دیگر به همه شما عزیزانی که در تئاتر حضور دارید درود می فرستم.
نسرین مقانلو نیز پس از صحبت‌های کیمیایی گفت: هر هنرمندی از تئاتر شروع کرد ماندگار شده و خود را در جامعه هنری نشان داد. من که امروز جزوی از خانواده هنر هستم، از تئاتر کارم را آغاز کردم و امروز هرآنچه در تصویر از من بر جای مانده به جهت حضور در تئاتر و همکاری با بزرگانی چون مسعود کیمیایی بود و هست.
نمایش «الویرا 2020» نوشته بریژیت ژاک، کارگردانی بابک کریمی و بازی بابک کریمی، مهدخت مولایی، آریا تقی پوریان، علیرضا مجیدی هم اجرای خود را در کارگاه نمایش تئاتر شهر آغاز کرد. این نمایش از تاریخ یاد شده ساعت 18 به مدت‌زمان 60 و قیمت بلیت 25 هزار تومان پذیرای مخاطبان است.




نظرات کاربران