در حال بارگذاری ...
از پنجشنبه به آنتن می‌رود

«ضحاک» میکائیل شهرستانی در رادیو نمایش

روز پنج شنبه اول اسفند ماه، پخش سریال رادیویی «ضحاک» به کارگردانی میکائیل شهرستانی از رادیو نمایش آغاز می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی در 6 قسمت تولید شده است و داستان آن بر اساس شاهنامه فردوسی توسط بابک صفی خانی به صورت نمایش رادیویی نوشته و تنظیم شده است.
در شاهنامه آمده است: ایرانیان که از ستم‌های جمشید، پادشاه ایران، به ستوه آمده‌اند، به نزد ضحاک می‌روند و او را به شاهی برمی‌گزینند. ابلیس، دستیار ضحاک، دو بوسه بر دوش ضحاک می‌دهد و دو مار از جای بوسه‌ها بیرون می‌جهد. پس از این واقعه ابلیس نسخه‌ای تجویز می‌کند که باید هر روز مغز دو جوان را خوراک مارها سازد تا گزندی به او نرسد و...

سریال رادیویی «ضحاک» با شرکت و کارگردانی میکائیل شهرستانی و با هنرمندی فریدون اسماعیلی، حمید یزدانی، مهرداد عشقیان، محمد آقامحمدی، فاطمه حدادی، عباس توفیقی، اکبر ملایی، هنگامه محمودی و راضیه مومیوند به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال شش قسمتی به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی فر از پنج شنبه اول اسفند ماه، ساعت 1:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.




مطالب مرتبط

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

نظرات کاربران