در حال بارگذاری ...

ماسکهای سارا و دارا در جشن هفته تئاتر اهدا می‌شود

مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ماسکهای سارا و دارا را به عنوان هدیه فرهنگی به کودکان شرکت‌کننده در هفته جشن تئاتر اهدا می‌کند.

ایسنا: مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ماسکهای سارا و دارا را به عنوان هدیه فرهنگی به کودکان شرکت‌کننده در هفته جشن تئاتر اهدا می‌کند.

این هدیه‌های فرهنگی در غرفه فروش محصولات کانون ارائه می‌شود ضمن اینکه نمایشگاهی متشکل از عروسکهای منتخب که توسط کانون ساخته شده‌اند، برگزار می‌شود.

همچنین در کنار این نمایشگاه، نمایشگاهی از آثاری که توسط این مرکز تئاتری آماده شده‌اند، برگزار می‌شود به گونه‌ای که این نمایشگاه تا حدودی نشانگر سیر تاریخی کارهای کانون است.

براساس همین گزارش کارگاه نمایش خلاق کانون نیز با حضور کودکان شرکت‌کننده در برنامه‌های هفته جشن تئاتر برگزار می‌شود. این کارگاه که محوریت آن با براهه‌سازی است، توسط دو تن از مربیان کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

در کنار برگزاری نمیشگاه عکس، پوستر و بروشور آثار کانون، نمایشگاه کتابینیز در گالری میرمیران برگزار می‌شود در این نمایشگاه، آن دسته از کتابهای تئاتری که توسط انتشارات کانون منتشر شده‌اند، به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

شیرین حسن‌زاده، مسؤول روابط عمومی مرکز تئاتر کانون، محوریت اصلی برنامه‌های امسال کانون را معرفی این مرکز فرهنگی هنری و فعالیتهای آن دانست و اظهار امیدواری کرد این همکاری در جهت گسترش ارتباط مخاطبان با این مرکز موثر واقع شود.

لازم به ذکر است هفته جشن تئاتر باهمکاری خانه تئاتر، خانه هنرمندان ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز هنرهای نمیشی از فردا وبه مدت یک هفته در خانه هنرمندان ایران و باغ هنر برگزار می‌شود.