در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند

هیئت ‌داوران جشنواره نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت

مجتبی عوض زاده دبیر دائمی جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت در احکامی هیئت‌داوران و ناظر هیئت داوران ششمین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت را منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر امیر دژاکام؛ نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه، رحمت امینی؛ نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، میرعلیرضا دریابیگی؛ کارگردان، بازیگر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و رضا بهارلو؛ کارگردان، بازیگر، طراح و مدرس دانشگاه به‌عنوان ناظر هیات داوران این دوره منصوب شدند.
متن حکم انتصاب به این شرح است:
هنرمند گرانمایه
نظر به حضور ارزشمندتان در حوزه ی هنر نمایش و تلاش های پر ثمر شما در تدریس و پرورش هنرمندان این دیار و با آگاهی کامل از اخلاق مداری و دغدغه ی کشف و بها دادن به استعدادهای نو در وجود شما، بدینوسیله بنا به این حکم مسئولیت خوانش و بررسی نمایشنامه های ششمین جشنواره ی ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت به جنابعالی محول می گردد. انتظار داریم به یاری جنابعالی آثار برگزیده و شایسته ی تقدیر در زمان مشخص شده به دبیرخانه ی جشنواره معرفی شوند.
موفق باشید/ مجتبی عوض زاده/ دبیر دائمی جشنواره ی ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت

زمان معرفی آثار برگزیده و نمایشنامه نویسان قابل تقدیر در اسفند ماه سال جاری و هم زمان با ولادت حضرت امام علی (ع) خواهد بود.




نظرات کاربران