در حال بارگذاری ...
برای هفته اول اسفندماه

پنجمین شماره «عمارت نامه» منتشر شد

عمارت هنری تُ در هفته اول اسفندماه، شماره پنجم مجله فرهنگی و هنری داخلی خود با نام «عمارت نامه» را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر این هفته نامه به مدیریت پیروز میرزایی و سردبیری وحید پیماندار، با محتوایی متنوع و بر محوریت تخصصی تئاتر و رویدادهای پیرامون آن، شنبه هر هفته منتشر می شود.
در تازه ترین شماره این مجله، گزارشی از جلسه نقد نمایش «شنگن» که به تازگی در عمارت هنری تُ برگزارشده است می خوانیم. در ستون «در تئاتر چه خبر»، از آخرین وقایع تئاتر، رویدادهای جشنواره‌ای و تازه‌های نشر و کتاب در حوزه تئاتر مطلع می‌شویم. در بخش «تاریخ تئاتر در گذر زمان» این هفته، راجع به هنرکدهٔ آناهیتا، اولین آموزشگاه و سالن خصوصی تئاتر ایران نوشته شده و در بخش معرفی بزرگان، شرح مختصری از زندگی و کارنامه هنری مصطفی اسکویی، موسس هنرکدهٔ آناهیتا بیان شده است.
این هفته نامه در هر شمارهٔ خود با فعالان فرهیخته در حوزهٔ تئاتر گفت و گویی انجام می‌دهد و در ستون مصاحبهٔ این هفته گپ و گفتی شده است با هومن رهنمون، بازیگر و کارگردان تئاتر کشور.
«ویکی تئاتر» این شماره به توضیح و تبیین ورکشاپ پرداخته و در ستون داستانک، داستان کوتاهی راجع به شرکت یک سرباز در ورکشاپ بازیگری می خوانیم. همچنین در این شماره، فضای داخلی و پلاتوهای عمارت هنری تُ معرفی شده اند و با آخرین رویدادها و ورکشاپ‌های در حال اجرای این عمارت آشنا می شویم.




نظرات کاربران