در حال بارگذاری ...
به کارگردانی رامین کهن

«چه کسی پشت در است؟» در آلمان به صحنه می‌رود

رامین کهن نمایش «چه کسی پشت در است؟» را بر اساس داستان قدیمی مهمانان ناخوانده در آلمان به صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر رامین کهن کارگردان تئاتر عروسکی ایرانی که از اواخر تابستان امسال در کشور آلمان همکاری خود را با کمپانی تئاتر هابیت در شهر وورزبورگ با نمایش " بوبو و پادشاه زعفران" آغاز کرده بود، بزودی نمایش جدیدی را به نام " چه کسی پشت در است؟ " را به روی صحنه می برد.
این نمایش اقتباسی آزاد از داستان قدیمی مهمانان ناخوانده است. محوریت موضوع و تاکید داستان این نمایش همچون قصه ی اصلی مهمانان ناخوانده بر روی زندگی مسالمت آمیز حیوانات مختلف با انسان و تاکید بر مهمان نوازی است که با خوانشی جدید برای مخاطب آلمانی آماده ی اجرا شده است.
این نمایش با تکنیک عروسک روی میز (تاپ تیبل) اجرا می‌شود. طراحی و ساخت عروسک ها، صحنه و بازی‌دهندگی عروسک‌ها توسط رامین کهن و یورک پیتر صورت گرفته است. همچنین آهنگساز این نمایش رامین کهن است. از دیگر همکاران تهیه و تولید این نمایش کرینا رودر است که ترانه ای برای این نمایش سروده است. و یوتا اشمیت مدیر کمپانی هابیت که سرپرستی پروژه را بر عهده دارد.
افتتاحیه ی این نمایش اول ماه مارچ خواهد بود و این اجرا تا اوایل ماه آپریل روی صحنه خواهد بود.  
پروژه‌ی بعدی این کارگردان یعنی «پسر جنگل» که از تولیدات بزرگ عروسکی و موزیکال کمپانی تئاتر سایه است و قبلا در جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک مورد توجه قرار گرفته بود، همچنان در انتظار اعلام برنامه‌ی اجرا بعد از بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران