در حال بارگذاری ...
این هفته در رادیو نمایش

استودیو هشت به موضوع «شهرت» می پردازد

دهم اسفند ماه، برنامه زنده رادیویی «استودیو هشت» رادیو نمایش به موضوع شهرت می پردازد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، انسیه شمس اللهی که در هفته پیش رو، تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد در این باره افزود: مزایا و معایب مشهور بودن، اینکه مشهورها چه وظایف یا مسوولیت هایی دارند، شهرت مثبت و منفی چه تفاوت هایی با هم دارند و اینکه آیا شهرت برای موفقیت در کار هنر ضرورت دارد از جمله مباحثی است که روز شنبه به آن خواهیم پرداخت.
وی ادامه داد: تعامل با مخاطبان در رقابت مونولوگ گویی نیز همچنان تا پایان فصل ادامه دارد. بخش اصلی این تعامل در فضای مجازی اتفاق می افتد و در برنامه دنبال می شود.
شمس اللهی تآکید کرد: در این برنامه، مخاطبان با خلاقیت خودشان یک موقعیت نمایشی که از روز قبل اعلام شده را به صورت فایل صوتی اجرا می کنند که روز بعد در برنامه پخش شده و در فضای مجازی به رقابت گذاشته می شود.
این تهیه کننده در پایان گفت: قرار است به زودی برنامه «استودیو هشت» علاوه بر سرگرمی در پوشش اخبار فرهنگی نقش پررنگ تری را ایفا کند.
برنامه زنده رادیویی «استودیو هشت» از روز شنبه دهم اسفند ماه تا پایان هفته، به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی، گویندگی نگین خواجه نصیر، گزارشگری شیما شیرازی ساعت 18:30 تا 20 از رادیو نمایش پخش می شود.
همچنین پگاه عموزاده مسوول فضای مجازی، لیلا علاقه مند دستیار تهیه، صدرا ردایی ارتباطات و فرزام رنجبر و سیاوش حیدری آیتم سازی این برنامه را بر عهده دارند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران