در حال بارگذاری ...
در جلسه هیأت امنا مطرح شد

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ادغام نمی‌شود

در جلسه هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان شد که ادغام مؤسسه با بنیاد رودکی اصلاً مطرح نیست و این موسسه ادغام نمی شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور اعضای هیأت امنا در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و عنوان شد که ادغام مؤسسه با بنیاد رودکی اصلاً مطرح نیست و این موسسه ادغام نمی شود.
همچنین در این جلسه با حضور هیات مدیره و مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گزارش حسابرسی موسسه طبق اساسنامه بررسی شد و با تاکید بر فراهم کردن زمینه انتقال تجربیات هنرمندان پیشکسوت به نسل جوان، بر برنامه ریزی برنامه های سال آینده موسسه تاکید شد.
سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه گفت: جلسات هیات امنای موسسه مطابق اساسنامه باید برگزار شود و هیات امنا به معنای مجمع عمومی است که تصمیمات آن طبق قانون اجرایی می شود.
محمدمهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی در این جلسه گفت: ضرورت دارد که در امور و مجموعه‌ها و مؤسسات هنری هم ضوابط و قواعد قانونی رعایت شود و هم روحیه فرهنگی، هنری هنرمندان مورد توجه قرار گیرد و این دو در کنار هم می‌تواند زمینه خدمات مؤثری را برای هنرمندان فراهم کند.
این جلسه با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، علیرضا اسماعیلی؛ نماینده فرهنگستان هنر، رضا پورحسین؛ نماینده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کوروش زارعی؛ نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، ابراهیم صادقی‌فر؛ نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود فرهنگ؛ نماینده معاونت امور هنری به عنوان اعضای هیات امنای مؤسسه و مهدی افضلی؛ دبیر هیأت امنا و محمدمهدی احمدی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حوزه وزارتی و نماینده وزیر برگزار شد.
سید عباس عظیمی، مدیر عامل، حسن ریاحی و محسن علی اکبری از اعضای هیات مدیره و همچنین بازرس قانونی و حسابرس مستقل موسسه و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

 




نظرات کاربران