در حال بارگذاری ...
با حکم سیدمجتبی حسینی

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

بر اساس پیشنهاد هیئت‌مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سیدمجتبی حسینی، رئیس هیئت‌امنای مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی به‌عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر هیئت‌امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با توجه به اساسنامه و پایان مهلت فعالیت هیئت‌مدیره قبلی و قدردانی از اعضای هیئت‌مدیره قبلی، سیدحسین سیدزاده، مهدی افضلی، حسن ریاحی، محسن علی‌اکبری و مریم معترف را به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی کرد و هیئت‌مدیره مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.
در حکم مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است:
با استناد به ماده 12 اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و صورتجلسه مورخ 13/12/98 هیئت‌مدیره مؤسسه و نظر به تعهد و آگاهی جنابعالی، به‌عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می‌شوید.
از شما انتظار می‌رود با رعایت ضوابط قانونی و اصول انضباط مالی و تشکیلاتی در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه ازجمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه‌های فرهنگی و هنری کشور و استفاده از تجربیات و سوابق ارزنده ایشان اقدام فرمایید.
سیدمحمد طباطبایی حسینی، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است و مدیریت روابط عمومی معاونت امور فرهنگی را در سوابق خود دارد.




نظرات کاربران