در حال بارگذاری ...
دبیر چهارمین دوره خبر داد:

ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی

دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافته و ۷۰اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.

 به گزارش ایران تئاتر از ایلام، رحمان جابری در گفت وگو خبرنگار ما  اظهار داشت:  این  جشنواره  قراربود در نیمه دوم اسفند  امسال برگزارشود. اما به علت شیوع کرونا ویروس  و بخشنامه های ابلاغی وزارت  مبنی بر لغو کلیه برنامه ها وجشنواره ها در راستای حفظ سلامت جامعه  به  سال آینده موکول شده است. 

وی گفت: تمام سعی  مسئولین برگزاری  براین بود که بازبینی آثار قبل از سال  صورت پذیرد اما باتوجه به شرایط سخت تا بهبود یافتن شرایط،  فعلا امکان  بازبینی  وجود ندارد   دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی  هدف از برگزاری این جشنواره را  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت سردار دلها  شهیدحاج قاسم سلیمانی  و از جان گذشتگی  فرزندان ایران در دوران دفاع مقدس به نسل جدید و  ایجاد انگیزه در هنرمندان برای خلق آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت عنوان نمود و افزود: اثر برگزیده این رویداد به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافته و چند اثر شاخص جشنواره نیز به جشنواره‌های مختلف کشور معرفی خواهد شد.
رحمان جابری درپایان از همراهی و همدلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی و انجمن نمایش استان ایلام که بار اصلی این جشنواره بردوش آنهاست تقدیر وتشکر نمود وگفت : با وحدت و همدلی که وجود دارد یقینا چهارمین دوره این جشنواره نیز  با شکوه  مثال زدنی در مشهد شهیدان  دهلران  قهرمان برگزار خواهد شد




نظرات کاربران