در حال بارگذاری ...
با حضور مدیران فرهنگی استان

از پوستر جشنواره تئاتر خلخال رونمایی شد

پوستر ششمین دوره جشنواره تئاتر خلخال رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر از  اردبیل، با حضور رویا کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر جشنواره تئاتر خلخال و نیز اکبر صباحی، دبیر اجرایی این رویداد نمایشی، پوستر ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای جنوب استان اردبیل(خلخال)، رونمایی و در شبکه ها های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد. پوستر این دوره از جشنواره تئاتر منطقه خلخال را مسعود صباحی از هنرمندان هنرهای تجسمی استان طراحی و اجرا کرده است. 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال وانجمن هنرهای نمایشی استان، با شعار  « تئاتر، انسان، شهر»  و با هدف ارج نهادن به هنر انسانی تئاتر و برای تقویت و اعتلای این هنر و رونق اجرای عمومی تئاتر در میان هنرمندان منطقه و مردم شریف و هنر پرور منطقه ، « ششمین جشنواره  تئاتر منطقه جنوب استان (خلخال)» را ویژه  منطقه جنوب استان شامل( شهرستان خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود) با رویکرد آموزش تا اجرا در تیرماه 1399 برگزار می کنند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران