در حال بارگذاری ...
از سوی انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه

داوران جشنواره مجازی «در خانه بمانیم» معرفی شدند

هاشم پورمحمدی، حسین نادری و ابراهیم مرادی  به عنوان داوران جشنواره مجازی«در خانه بمانیم» از سوی انجمن هنرهای نمایشی معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر از کرمانشاه، جشنواره مجازی "در خانه بمانیم" که فراخوان آن در اواخر اسفندماه سال 98 در پی انتشار ویروس کرونا  منتشر شد اکنون به مرحله ی انتخاب آثار رسیده است.

این جشنواره در سه بخش کودک، استندآپ کمدی و عروسکی  با موضوع در خانه بمانیم برگزار شد.هیئت انتخاب آثار هاشم پور محمدی، ابراهیم مرادی و حسین نادری هستند.

هاشم پور محمدی  کارگردانی آثاری چون "راز سوگ پروانه"، "بچه های بی بی"،"آن مرد"، "داربست" و... را بر عهده داشته است.
وی از نویسندگان خوش ذوق است و آثار "بچه های بی بی"،" یک طناب محکم"،" کانال فرشته"،"اسب حیوان عجیبیست"،"استشهادی برای مسافر اردیبهشت"،"ازکربلا تاشام "،"آن دو نفر"،" زندگی در خیابان" و... را در کارنامه نویسندگی خود دارد. 
هاشم پورمحمدی در چندین جشنواره استانی،ملی و بین المللی حائز رتبه های برتر در زمینه های مختلف از جمله بازیگری، کارگردانی و نویسندگی شده است.

حسین نادری نیز یکی از فعالان عرصه تئاتر وتلویزیون است که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده. او کارگردانی کارهایی چون خشم وهیاهو، یک سبد خوش برای شمسی خانم، دو متر در دو متر جنگ، نزر موی سر و... وبازی در چند نمایش را در کارنامه خود دارد.ذنادری عضو هیئت رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه و با حکم رئیس انجمن نمایش استان به عنوان دبیر اولین جشنواره استانی تجربه های جوان منصوب  شد.

همچنین ابراهیم مرادی نیز جز هیئت انتخاب این جشنواره است و بیشتر فعالیتش در تلوزیون  است.  او بازی در  کارهایی چون " یادگار یاد من"، " پون سبوی تشنه"، بیزار" ، "گور سنگی"، " هفت طبقه" ، " روایتی از سهراب"، و... و بازی در فیلم های سینمایی وچون "میلکان، " چ" و... را در کارنامه هنر خود دارد.

مرادی دارای رتبه های برتر بازیگری و کارگردانی درجشنواره های استانی و منطقه ای  می باشد وی اکنون رئیس شورای شهر اسلامی کرمانشاه است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران