در حال بارگذاری ...
با پایان محدودیت های کرونایی اتفاق می افتد

بازگشت ووپی گلدبرگ به صحنه تئاتر با کمدی «راهبه بدلی»

ووپی گلدبرگ بازیگر، کمدین، نویسنده و فعال سیاسی آمریکایی بعد از چند سال دوری از عرصه بازیگری تابستان امسال نمایش کمدی موزیکال «راهبه بدلی» (sister act) را در سالن تئاتر اون تام آپولو در شهر لندن روی صحنه می‌آورد.

به گزارش ایران تئاتر، ووپی گلدبرگ بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر و دارنده جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب، بفتا و... قصد دارد تابستان امسال نمایش کمدی موریکال «راهبه بدلی» (sister act) را بر اساس فیلمی که تا کنون دوقیمت از ؟آن به همین نام با کارگردانی امیل آردولینو و بازی خودش اکران و با استقبال بسیار خوبی در سطح جهان روبرو شد را در لندن روی صحنه بیاورد.

بر اساس این خبر، نمایش کمدی موزیکال «راهبه قلابی» با کارگردانی مشترک بیل استینکلر، چری استینکلر و داگلاس کارتربین  از روز 21 ماه جولای تا 30 آگوست 2020 (31 تیرماه تا 9 شهریورماه 1399) در سالن تئاتر این نمایش Eventim Apollo لندن روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی که پیش‌فروش بلیت‌های آن آغاز شده، بازیگرانی همچون؛ براندا ادوارد، کیف رو و جنیفر ساندرز (در نقش مادر روحانی کلیسا) در کنار ووپی گلدبرگ ایفای نقش می‌کند. سایر عوامل این نمایش هنوز معرفی نشده‌اند.

باید منتظر ماند و دید آیا تا آن زمان محدودیت های حاصل از شیوع کرونا اجازه اجرای این نمایش را می دهد .

گلدبرگ که پیش از این با اجرای نمایش موزیکال «راهبه بدلی» در برادوی توانسته جوایز معتبر تئاتری دنیا از جمله 5 جایزه تونی را از آن خود کند، اجرای جدید این نمایش در لندن را اجرایی جدید و متفاوت از اجراهای گذشته این اثر عنوان کرده و گفته در این اجرا مخاطب می‌تواند نتیجه بیشتر شدن تجربه گروه را به وضوح روی صحنه ببیند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران