در حال بارگذاری ...
با هدف مقابله به شیوع بیماری کرونا؛

جشنواره مجازی نمایش های خانگی در رامهرمز برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز از برگزاری جشنواره مجازی نمایش های خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، عبدالرضا باغ شیرین با اعلام این خبر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز به همراه انجمن های فرهنگی هنری وابسته به خود با همکاری فرمانداری، شهرداری و بسیج هنرمندان رامهرمز، جشنواره مجازی نمایش های خانگی را با موضوعات عزم و اراده مردم در شکست کرونا، قرنطینه، شیوه های مبارزه و سرگرمی های خانگی و ناجیان خط مقدم (پرستاران) و حمایت های مردمی را برگزار می کند.

وی با اشاره به بخش های جشنواره اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب پرفورمنس (حرکات فرم نمایشی بدون کلام)، استندآپ کمدی، دابسمش، نقاشی(ویژه زیر 15 سال)، دابسمش و شعر طنز کرونایی به شماره 09376334320 در واتساپ ارسال کنند.

باغ شیرین به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و افزود: در بخش پرفورمنس موضوع می تواند آزاد و تایم فیلمبرداری باید حداکثر 7 دقیقه و آثار و نمایش ها باید با تلفن همراه ضبط شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز ادامه داد: صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی maziyaransari جهت رای گیری مردمی است.

باغ شیرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را 5 اردیبهشت سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ ذکرشده برای شرکت در جشنواره ارسال کنند. به 3 کلیپ برتر از نگاه مردم، جوایز نقدی اهدا می شود.




نظرات کاربران