در حال بارگذاری ...
به دلیل شیوع ویروس کرونا

برگزاری فستیوال بین‌المللی تئاتر«در ولت»آلمان به تعویق افتاد

فستیوال بین‌المللی تئاتر «در ولت» (der Welt) آلمان که قرار بود در ماه می امسال در شهر دوسلدورف برگزار شود، یکسال به تعویق افتاد.

به گزارش ایران تئاتر، فستیوال بین‌المللی تئاتر «در ولت» (der Welt) آلمان که زیر نظر انستیتو بین‌المللی جهانی تئاتر (ITI) هر سه سال یک بار در یکی از شهرهای آلمان برگزار می‌شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

بر اساس این گزارش، فستیوال بین‌المللی تئاتر «در ولت» قرار بود اردیبهشت ماه امسال در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شود، اما استفان اشمیت مدیر هنری این فستیوال گفته؛ با توجه به تعطیلی تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری تا روز 31 ماه می 2020 در آلمان و همچنین با توجه به محدودیتهای موجود برای سفرهای بین‌المللی، ادامه برنامه‌ریزی و برگزاری جامع و دقیق این رویداد هنری که میزبان حدود 400 هنرمند از سراسر جهان هست، امکان‌پذیر نیست.

استفان اشمیت در همین راستا افزوده که با هماهنگی صورت گرفته بین نهادهای تأمین کننده مالی این فستیوال و کمیسر دولت فدرال برای فرهنگ و رسانه، فستیوال بین‌المللی تئاتر «دِر وُلت» در ماه ژوئن سال 2021 برگزار می‌شود.

این فستیوال بینالمللی بعنوان یکی از فستیوال‌های پیشرو تئاتر آلمان هر سه سال یکبار به صورت چرخشی در شهرهای مختلف آلمان برگزار می‌شود و دوره قبلی این فستیوال در سال 2017 در شهر هامبورگ آلمان برگزار شد.




نظرات کاربران