در حال بارگذاری ...
با ترجمه اسما مویسات به زبان انگلیسی؛

نمایشنامه «نقش پنهان و گناه»در آلمان رونمایی می شود

نمایشنامه محمدرضا خردمند هنرمند دزفولی تئاتر خوزستان به زودی در کشور آلمان رونمایی می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایشنامه «نقش پنهان و گناه» «Hidden Role and The Sin» نوشته محمدرضا خردمند هنرمند تئاتر دزفول توسط اسما مویسات از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه و آماده انتشار شد.

این اثر که پیش از این در جشنواره های مختلف حضور چشم گیر داشته، نخستین نمایشنامه ایرانی است که به زبان بین المللی انگلیسی ترجمه و در کشور آلمان رونمایی خواهد شد.

نمایشنامه «نقش پنهان و گناه» به نویسندگی محمدرضا خردمند و با ترجمه اسما مویسات در حال انجام مراحل نهایی است و میترا تقی نژاد به عنوان ویراستار و محسن حیدری به عنوان طراح جلد و پوستر معرفی شده اند و قرار است این نمایشنامه به زودی در کشور آلمان رونمایی شود.

پیش تر نمایشنامه های «سمفونی تلخ نوستالژی در کوچه پس کوچه های شهر»، «شب گرد»، «ورود ممنوع»، «جادوی جارو»، «قایم باشک با اوراکت»، «طبقه آخر»، «دیوونه کیه»، «شش هزارمین شب را فراموش کن»، «نقاشی سحر» و «کیک با طعم خون» و کتاب های «آشنایی با فن بیان»، «آشنایی با طراحی صحنه»، «آشنایی با مکتب سورئالیسم» و «مجموعه فیلمنامه کوتاه پنج گانه فریاد سکوت» از محمدرضا خردمند در ایران منتشر شده است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند
همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، هیئت‌داوران آثار بخش نمایشنامه‌نویسی و آثار منتخب مرحله اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی این رویداد هنری را معرفی کردند.

|

نظرات کاربران