در حال بارگذاری ...
نوشین اعتماد در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر مطرح کرد

با بازگشایی سالن‌های نمایش روزهای رادیو به صحنه می‌رود

نوشین اعتمادگفت: بعد از عادی شدن شرایط نمایش روزهای رادیو به کارگردانی محمد رحمانیان دوباره اجرا می‌شود .

نوشین اعتماد در گفت‌وگو با ایران تئاتر درباره فعالیت‌های جدید کاری خود گفت: قرار است بعد از رفع بیماری کرونا، عادی شدن شرایط و بازگشایی سالن های نمایشی اجرای نمایش روزهای رادیو به کارگردانی محمد رحمانیان را دوباره آغاز کنیم.

وی در ادامه درباره استقبال از دو شب اجرای نمایش روزهای رادیو عنوان کرد: در دو شب اول اجرا در اول و دوم اسفند ماه سالن اجرا در هر چهار سانس با ظرفیت کامل پر شد و امیدوارم هر چه سریع تر سالن های تئاتری با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شود و مخاطبان به دیدن نمایش های مورد علاقه شان بروند.  

اعتماد درباره نقشش در روزهای رادیو گفت: من در این نمایش نقش ملکه اعتضادی را بازی می کنم؛ زنی که مابه ازای تاریخی دارد و نقش موثری در جریان کودتای 28 مرداد علیه دکتر محمد مصدق داشت و طبق گفته ها زنی زیبا بوده و با اعضای دربار و ارتشیان عالی رتبه روابط صمیمانه و نزدیکی داشته است و به لحاظ درام شناسی برای من کاراکتر جذابی داشت. زنی که تحصیل کرده در امریکا بود.

وی با اشاره به جذابیت همکاری با محمد رحمانیان تاکید کرد: محمد رحمانیان یکی از موثرترین نویسندگان و کارگردان‌های تئاتر ما است و در این نمایش به افتتاح رادیو در سال 1319 و بررسی زندگی رامین صیاد وش ازموسسان رادیو تا اواخر دهه سی می پردازد و در این اثر هومن برق نورد، افشین هاشمی، احسان کرمی، لیلی رشیدی، بهاره افشاری، آرمین رحیمیان، فهیمه رحیم نیا، بهنوش طباطبایی و مهتاب نصیرپور ایفای نقش می‌کنند.

این بازیگر در بخش دیگر سخنانش درباره ایفای نقش های متفاوت متدکر شد: همه نقش ها برای من جذابیت دارند؛ زیرا به اندازه خودشان جای کار دارند. در کار قبلیم یعنی نمایش دیگری دو نقش متفاوت از هم بازی کردم؛ اولی زنی عادی و مربوط به دهه چهل و پنجاه است و نقش دومی زنی تحصیل کرده، امروزی و نویسنده که دچار بیمار افسردگی است و ایفا کردن همزمان این دو نقش برایم خیلی مهم بود.

نوشین اعتماد در سال های اخیر توانسته در همکاری با کارگردان های بزرگ و با تجربه تئاتر نظیر مسعود رایگان، محمد حاتمی و محمد رحمانیان عیار کاریش را نشان بدهد. او سال قبل در نمایش دیگری در قالب دو نقش؛ یکی زنی عادی و کوچه و بازاری و دیگری زنی نویسنده و خاص بازی متفاوتی از خودش ارائه  کرد. لاسارو ، ترانه های قدیمی پیکان جوانان، بیست نمایش کوتاه در باره سلفی و آئینه های روبه رو از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگری اعتماد محسوب می شوند.

 

 

 

  




نظرات کاربران