در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره

اسامی هیئت داوران جشنواره تئاترمجازی«تک» اعلام شد

علی یازرلو، حسین مزینانی ، علی عبادت طلب ، میثم یوسفی و فاطیما سرلک داوری نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» پیشوا را برعهده گرفتند.

به گزارش ایران تئاتر از تهران، نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی  «تک» ، این پنج هنرمند آثار حاضر در بخش های نمایش ( خلاق_طنز_عروسکی) را به شکل مجازی و از طریق اینترنت به علت بیماری ویروس کوویید ۱۹ (کرونا) که جشنواره های فرهنگی و هنری بصورت فیزیکی و حضوری انجام نمی شود داوری میکنند.

علی یازرلو متولد ۱۳۴۴  گلستان، دارای مدرک هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران، مدرس تئاتر، تهیه کننده سینما ، بازیگر و کارگردان ، مدیر مسئول هفته نامه نور آزادی ، مدیر آموزشگاه بازیگری عصر جدید  است، او در حوزه کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سابقه فعالیت از دهه شصت تاکنون دارد.

علی عبادت طلب متولد ۱۳۵۳ تهران مدرس دانشگاه در رشته هنرهای نمایشی ،نویسنده و پژوهشگر ، بازیگر و کارگردان تئاتر، تهیه کننده سینما.

میثم یوسفی متولد ۱۳۶۱ تهران مدرس تئاتر، کارگردان، ایده پرداز و بازیگر باسابقه عرصه نمایش کودک و خلاق.

حسین مزینانی متولد  ۱۳۵۲ تهران دارای مدرک دکتری پژوهش هنر ، مدرس دانشگاه ،عضو هیئت مدیره کانون تئاتر کودک خانه تئاتر ایران، بازیگر، نویسنده و کارگردان باسابقه تئاتر است که آثار متعدد در نمایش کودک در تلویزیون و صحنه تئاتر را در سابقه حرفه ای خود دارد.

فاطیما سرلک متولد سال ۱۳۵۸ در خمین بازیگر، کارگردان و نویسنده باسابقه حوزه تئاتر و گوینده رادیو است. وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی است و سال ها به عنوان مدرس در دانشگاه مشغول به تدریس می باشد.

 نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» به دبیری حسن پورگل محمدی از روز پنجشنبه ۷ فروردین ماه فعالیت خود را به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی آغاز کرد و در شب تولد آقا امام حسن مجتبی ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان خواهد داد. فراخوان این دوره از جشنواره بصورت مجازی در ایام نوروز ۹۹  منتشر شد که در متن آن آثار را در بخش های نمایش محیطی (منزل) و کادر درمانی (بیمارستان) بصورت ضبط تصویری با گوشی موبایل با موضوع آزاد و زمانبندی آثار  ( دو ،پنج و ده دقیقه) به صورت رقابتی و غیررقابتی به صورت تفکیک شده پذیرفت.
 
به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» مشاوران جشنواره نامشان به شرح زیر است:
مشاور فرهنگی: حسین قاسمی
مشاور هنری : حمیدرضا صفار
مشاور رسانه ای: محمد کیهان
مشاور جامعه و روان شناس : جلال افشار

این جشنواره که سرآغازی شد بر پویش در خانه بمانیم و تئاتر کار کنیم با رویکرد همدلی و همراهی کادر درمانی کشور  پزشکان و پرستاران قرار است تا پایان این بیماری کنار خانواده بزرگ بهداشت و درمان باشد .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران