در حال بارگذاری ...
همزمان با آغاز ماه رمضان به آنتن می‌رود

«صحنه نیایش» ویژه برنامه افطار رادیو نمایش

از روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه ،پخش زنده ویژه برنامه افطاررادیو نمایش با عنوان « صحنه نیایش» از این شبکه رادیویی آغاز می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر « صحنه نیایش» با بیان این مطلب افزود: این برنامه  با بهره گیری  از دعای هر روز و اسما الحسنی طراحی شده است .
وی ادامه داد : همچنین نمایش های روایی را برای فواصل برنامه در نظر گرفتیم که مهمترین آن« یک آیه یک نمایش» است.دراین قسمت ما بر اساس یک آیه از قرآن، یک نمایش کوتاه را تولید می کنیم که شامل نکات آموزشی و اخلاقی است که از قرآن استخراج شده است .
قدوسیان خاطرنشان کرد : نمایش کوتاه دیگری هم داریم که حالت روایی نمایشی دارد به این صورت که بیشتر به رفتارهای درست یا غلط اجتماعی در معاشرت های ماه رمضان بر می گردد.
این تهیه کننده رادیویی تأکید کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان امسال به خاطر وضعیت کرونا شرایط خاصی دارد از پویش رزمایش همدلی حمایت می کنیم به این صورت که از طریق برقراری ارتباط با گزارشگران و نمایندگانمان در سراسر ایران ، افرادی که با کمک های مردمی  درشرایط کرونایی همدل و همراه هستند را معرفی می کنیم  .
قدوسیان در پایان گفت : این برنامه بخش های دیگری نیز دارد از جمله قاصدک ، از خدا چه خبر ،یک قدم نزدیک تر که به شکل متنوع و با اجرای بازیگران و هنرمندان و گویندگان مطرح کشور و اداره کل هنرهای نمایشی تهیه شده است.
ویژه برنامه افطار« صحنه نیایش»به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان،نویسندگی سارا آقامحمدی و الهام حاجی نژاد وبا اجرای معصومه روحبخش ، از روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه، ساعت 19:30 تا 21 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران