در حال بارگذاری ...
در محل ساختمان قدیم توزیع می‌شود

هدیه «مهمانی خدا» خانه تئاتر برای اعضاء

با حلول ماه مبارک رمضان، اعضاء فعال خانه تئاتر هدیه «مهمانی خدا» خانه تئاتر را دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از  روابط عمومی خانه تئاتر، اعضاء با مراجعه به ساختمان قدیم خانه تئاتر در روزهای مشخص شده با در دست داشتن و ارائه کپی و اصل کارت ملی و ارایه کارت معتبر خانه تئاتر تنها شخصا می توانند هدیه خود را دریافت نمایند.
قابل ذکر است با توجه به محدودیت های مکان و نیروی انسانی و همچنین حفظ فاصله هوشمند اجتماعی، ارائه هدیه برای اعضاء هر انجمن تنها در روز اعلام شده امکان پذیر است و برای اعضائی که قادر به دریافت هدیه خود در روز اعلام شده نشده‌اند، تاریخ جدیدی اعلام خواهد شد.
خانه تئاتر از اعضائی که از توان مالی مناسبی برخوردار هستند می‌خواهد در صورت تمایل، این خانه را وکیلِ انتخاب نفر جایگزین برای دریافت و تحویل هدیه کند.
روزهای مشخص شده برای دریافت هدیه:


 یکشنبه ۷ اردیبهشت ، ساعت ۱۰ تا ۱۸
انجمنهای: دستیاران کارگردان، نمایشگران حرکت، عکاسان، مدرسان، منتقدان، نمایشنامه نویسان، طراحان صحنه، روابط عمومی، طراحان پوستر

 دوشنبه ۸ اردیبهشت ، ساعت ۱۰ تا ۱۸
انجمنهای: کارگردانان، موسیقی، گریم و ماسک، کودک و نوجوان، نمایشگران عروسکی

 سه شنبه ۹ اردیبهشت ، ساعت ۱۰ تا ۱۸
انجمن بازیگران

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ، ساعت ۱۰ تا ۱۸
انجمنهای کارکنان فنی، نمایشگران خیابانی

مجددا متذکر می شود لیست اعضاء هر انجمن تنها در روزهای مشخص شده در اختیار متصدیان اجرای طرح قرار می گیرد. لذا اعضاء تنها می‌توانند  در روزهای مشخص شده برای انجمن خود مراجعه کنند.


نکوداشت فاروق کیانی برگزار می‌شود

نکوداشت فاروق کیانی برگزار می‌شود

آیین نکوداشت فاروق کیانی، دارنده جایزه دو روزه رقص جهانی به همت خانه هنرمندان و انجمن نمایشگران حرکت یکشنبه ۲۷ خرداد برگزارمی‌شود.

|

بزرگداشتی با طعم خاطره برای آقای حکایتی

بزرگداشتی با طعم خاطره برای آقای حکایتی

در مراسم بزرگداشت بهرام شاه‌محمدلو،‌ که با حضور حمید نیلی (مدیرکل هنرهای نمایشی) برگزار شد؛ دوستان و همکارانش به ذکر خاطراتی از او پرداختند و موسیقی آثاری که او اجرای آن‌ها را بر عهده داشت، نواخته شد و در پایان نشان خانه تئاتر به‌پاس یک‌عمر فعالیت برای کودکان و نوجوانان به ...

|