در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد

استقبال خانواده تئاتر از جایزه بزرگ سرو

مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از استقبال خانواده تئاتر و هنرمندان از جایزه بزرگ سرو خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی با اعلام این خبر گفت: استقبال هنرمندان و جامعه ارزشمند تئاتر ایران از جایزه بزرگ سرو بسیار خوب بود و بیش از 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد اثر واصله، 54 اثربرگزیده شده است که به زودی اسامی آنها جهت اطلاع در اختیار علاقمندان و اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.
دبیر هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت همچنین افزود: اگر شرایط کشور به دلیل شیوع کووید 19 به وضعیت ثابت و پایداری برسد و منعی بابت تجمعات  نباشد ، اختتامیه  نخستین جایزه بزرگ سرو را به یاری خدا خرداد ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.
وی تصریح کرد:این تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جایزه بزرگ سرو از سراسر کشور نشان گر این است که جریان تئاترمقاومت و چرخه تولید و ارائه آثار نمایشی با مضمون انقلاب و دفاع مقدس در کشور جاری و ساری است که این موضوع در آستانه هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت مایه دلگرمی خدمتگزاران هنرمندان متعهد و متخصص است.
نخستین دوره جایزه بزرگ سرو توسط انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح  برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران