در حال بارگذاری ...
امکان جدید برای تسریع در دسترسی

«تئاتر و کرونا» در ایران تئاتر

اخبار و گفت و گو ها و گزارش های تئاتر ایران و جهان در مواجهه با شیوع کرونا و را در سرفصل ویژه «تئاتر و کرونا» دنبال کنید.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و تاثیر آن بر روند طبیعی اجرای هنرهای نمایشی، ایران تئاتر به صورت ویژه به این موضوع پرداخت و از همان اولین روزهای اسفند سال 98 گزارش ها، گفت و گو ها و اخبار مرتبط با هنرهای نمایشی و کرونا را منتشر کرد.
ایران تئاتر با اختصاص یک باکس ویژه به موضوع کرونا با عنوان «تئاتر و کرونا» علاوه بر نشان دادن توجه ایران تئاتر به این موضوع ؛ دسترسی علاقمندان و مخاطبان به این نوع از تولیدات رسانه ای را آسان ساخت.
ایران تئاتر از اعلام رسمی دولت در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور اخبار، گفت وگوها و گزارش‌های متعددی را از ایران و جهان منتشر کرد.

بخشی از تازه ترین مطالب منتشر شده در این بخش عبارتند از:

در راستای نشاط بخشی به جامعه با موضوع کرونا؛ نخستین جشنواره ویدئویی استندآپ کمدی همدان برگزار می شود
تمهیدات یک سالن نمایش برای روزهای کرونایی؛ صندلی‌های کم‌تر، با ماسک!
کرونا و رکود در هنرهای نمایشی فارس؛ ضرر ۱۰۰ میلیارد ریالی کرونا به بیش از ۸هزار هنرمند فارس
اولین گزارش اداره‌کل هنرهای نمایشی در شرایط کرونایی منتشر شد؛ پیگیری پرداخت تعهدات دولت برای حمایت از هنرمندان آسیب‌دیده
اکنون علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این بخش از ایران تئاتر در دسترسی های گروهی و سرفصل ها در زمانی کوتاه به تمامی اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با ویروس کرونا و هنرهای نمایشی را دریافت نمایند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران