در حال بارگذاری ...
مهرداد خامنه‌ای در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر عنوان کرد

در حال تولید تله‌تئاتر ماه عسل هستم

خامنه‌ای گفت: تله‌تئاتر ماه عسل را بعد از تولید به رایگان در فضای مجازی در اختیار علاقمندان تئاتر قرار می دهیم.

مهرداد خامنه‌ای در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر درباره فعالیت‌های جدید کاری خود گفت: به دلیل شیوع بیماری کورنا و تعطیلی سالن های نمایشی تصمیم گرفته ایم در گروه تئاتری اگزیت به سمت تولید تله تئاتر برویم و آن را در فضای مجازی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار بدهیم. در همین راستا مدتی است تمرینات تصویر برداری تله تئاتر ماه عسل نوشته غلامحسین ساعدی را آغاز کرده ایم و به احتمال زیاد خرداد ماه تصویر برداری تله تئاتر را شروع می کنیم و مرداد ماه در فضای مجازی منتشر می شود.

وی درباره مضمون و داستان ماه عسل عنوان کرد: داستان درباره زندگی زن و شوهر جوانی است که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و دوران ماه عسلشان را سپری می کنند. ناگهان مهمان ناخوانده‌ای که یک زن پا به سن گذاشته است وارد زندگی آنها می شود و زن و مرد را تحت سیطره خودش قرار می ده . این متن مثل اغلب آثار نوشتاری ساعدی در دهه چهل و پنجاه جنبه های سیاسی دارد و به نوعی این زن پابه سن گذاشته نمادی از حکومت پهلوی است و بر زندگی آدم‌ها اثر می گذارد و آنها را بازیچه دست خود قرار می‌دهد.

این کارگردان درباره وضعیت و چگونگی پخش تله تئاتر ماه عسل متذکر شد: این تله تئاتر در سایت آپارات، یوتیوب، وب سایت و کانال تلگرامی گروه تئاتر اگزیت قرار داده می شود و علاقمندان تئاتری می توانند آن را رایگان تماشا کنند. در گذشته هم تله تئاتر آموزگاران را با چنین شیوه ای در اختیار علاقمندان قرار داده بودیم.

مهرداد خامنه‌ای درباره بازیگران تله تئاتر ماه عسل افزود: ایرج تدین، مجید اصغری، لیلی شجاعی و جلیل حسینی در ماه عسل بازی دارند .

مهرداد خامنه ای در سال های اخیر حضور موثری در حوزه اجرای متن های نام آشنای ایرانی و خارجی از نویسندگان سرشناسی مثل اگزوپری و مرژوک داشته است. او کارگردان تحصیل کرده و نوگرای تئاتر و موسس گروه تئاتر اگزیت است که سال‌ها فعالیت هنری در زمینه ساخت فیلم و اجرای نمایش داشته است. خامنه‌ای پیش از این نمایش‌هایی چون مهاجران، ماهی سیاه کوچولو، چهار صندوق، مارکس در سوهو، هملت در روستای مردوش سفلی و مترسک را به صحنه برده است.

 

 

  




نظرات کاربران