در حال بارگذاری ...
از گروه تئاتر سه‌گانه؛

سه فیلم‌تئاتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت

سه فیلم‌تئاتر «آشویتس زنان»، «فرمالیته» و «کرونوس» با توجه به ادامه دار بودن بحران کرونا و لزوم در منزل ماندن مردم در اختیار علاقه مندان به تئاتر قرار گرفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، گروه تئاتر سه گانه به سرپرستی علی صفری پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی طولانی مدت تمامی سالن‌های نمایشی، سه نمایش از آثار پیشین خود را به صورت فیلم‌تئاتر در اختیار مخاطبان قرار داده است. «آشویتس زنان»، «فرمالیته» و «کرونوس» نمایش هایی هستند که علاقه مندان می توانند در این ایام به تماشای آنها بنشینند.

«آشویتس زنان» به نویسندگی و کارگردانی علی صفری در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفت، این اثر با بازی امیر شمس، یگانه رجبی، یاسمن میرزایی و شهرزاد محمودی در خانه نمایش دا اجرا شده بود.

همچنین نمایش «کرونوس» دیگر تولید گروه تئاتر سه گانه که خرداد ماه سال قبل روی صحنه رفت دومین اثری است که در قالب فیلم تئاتر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این نمایش روایت انسان و چالش های پیش روی وی در سال ۳۰۰۰ میلادی است.

میلاد آریافر، کوروش شاهونه، ابراهیم ناییج، علیرضا گلدهی، امیرعلی گودرزی، حسین منفرد و رها حاجی زینل از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند. علی صفری نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده داشته است.

«فرمالیته» ساخته آخر گروه تئاتر سه گانه در سال گذشته سومین اثر این گروه در قالب فیلم تئاتر است، این نمایش روایت کشوری است که تنها ۹ نفر جمعیت دارد که کاهش یا افزایش در آن خلاف قوانین خواهد بود.

نجمه صفایی، سلاله ارغوان، امیرعلی گودرزی، نگین فیروزمنش، حامد عابدی، اریک قاراسمیان، شیده غفاریان، هامون خانمحمدی، مجید قفلی و احسان خانمحمدی بازیگرانی هستند که در «فرمالیته» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این گروه در حال حاضر مراحل پیش تولید نمایش «جایزه» را در برنامه دارد، اثری در قالب پست مدرن که روایتی از زندگی یک ظرفشور در دوران خشکسالی زمین است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران