در حال بارگذاری ...
به آنتن رادیو نمایش می‌رود

پخش دو مجموعه نمایش به مناسبت شهادت حضرت علی «ع»

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی «ع» پخش سریال رادیویی «بازجویی» و «پدر» در رادیو نمایش آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «بازجویی» را امیر امیری در هفت قسمت نوشته که به شهادت حضرت امام علی«ع» می پردازد .
کارگردانی این مجموعه نمایشی را رضا عمرانی به عهده دارد و محمد آقا محمدی، بهادر ابراهیمی و شیوا رفیعیان بازیگران آن هستند.
«بازجویی» با گویندگی معصومه عزیز محمدی، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری نازنین حسن پور و با تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده
در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو برای پخش از رادیو معارف و رادیو نمایش تولید شده که از امروز بیستم اردیبهشت ماه ساعت 3:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود و تکرار آن ساعت 15:45 دقیقه است.
همچنین پخش سریال رادیویی «پدر» نیز به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به کارگردانی نازنین مهیمنی از رادیونمایش و رادیو اقتصاد آغاز شد .
این نمایش رادیویی را علیرضا غنچی فشکی در 5 قسمت نوشته است واشرف السادات اشرف نژاد تهیه کنندگی، محمدرضا قبادی فر افکتوری، و رضا محتشمی صدابرداری آن را بر عهده دارد  .
سریال رادیویی «پدر» با هنرمندی فریبا طاهری، ماندانا اصلانی، مهین نثری، مروارید کریم پور، شیما جانقربان، و راضیه مومیوند ساعت 10:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد
نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد

علیرضا نراقی: هنگام خواندن نمایشنامه «پدر» نوشته فلوریان زِلِر که توسط ساناز فلاح‌فرد به فارسی ترجمه شده است، یکی از نقاط قوت متن که به‌سرعت خود را نمایان می‌کند، ایجاز زبان و فنی بودن ...

|

شیدا خلیق به «پدر» پیوست

شیدا خلیق به «پدر» پیوست

شیدا خلیق، بازیگر سینما و تئاتر به گروه بازیگری نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای پیوست.

|

نظرات کاربران