در حال بارگذاری ...

عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از محمد ساربان

سیدمحمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در منزل محمد سارابان هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون از وی عیادت کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدمحمد طباطبایی ضمن ابراز خرسندی از رضایتبخش بودن روند درمان و بهبود این هنرمند پیشکسوت گفت: در تاریخ هنر معاصر ما نسلی که آقای ساربان در آن رشد کردند دارای ویژگی‌هایی است که از آن جمله می‌توان به تعهد نسبت به اخلاقیات و جامعه، دغدغه‌مندی نسبت به مسائل و مشکلات و توجه به کسب دانش هنری و تاکید بر پژوهش در تئاتر اشاره کرد.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان اینکه تئاتر هنر زندگی است اظهار کرد: حقیقت این است که آقای ساربان در تئاتر بازی نکردند بلکه سال‌ها با تئاتر زندگی کردند و حالا این پشتوانه در روزگار بیماری به کمک ایشان آمده تا روند بهبود را سریعتر طی کنند.
طباطبائی ادامه داد: مخاطبان تئاتر در پنج نسل بازی‌های آقای ساربان را روی صحنه تئاتر دیده‌اند و حالا ما امیدواریم  هرچه زودتر دوباره این هنرمند پیشکسوت روی صحنه تئاتر ببینیم.
همچنین در این دیدار محمدعلی ساربان با بیان خاطراتی از سال‌ها فعالیت خود در عرصه هنر گفت: تئاتر برای من همیشه اصل بوده است.
این هنرمند اظهار کرد: گمان می‌کنم اگر به گذشته برگردم باز هم در همین مسیر گام می‌گذارم و فعالیت در عرصه هنر را انتخاب می‌کنم. من هیچگاه آدم کار اداری و رسمی نبودم و هرگاه در جایی مشغول به کار شدم خیلی سریع آنجا را ترک کردم.
محمدعلی ساربان؛ هنرمند پیشکسوت تئاتر از هشتم اردیبهشت به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و پس از مدتی ترخیص و در منزل روند درمان را ادامه می‌دهد.
شاپرک خانوم (بیژن مفید)،  دایره گچی قفقازی (داریوش فرهنگ)، ادیپ شهریار (مهدی هاشمی)، سربازه (هرمز هدایت)، پادشاه مار (گلاب آدینه)، کلبه عموتم، ایکارو، 2342 روز بد ( بهروز غریب پور)، سلامان و ابسال (مهدی شمسائی )، آتش افروزان، سوگ سیاوش، باغ آلبالو و یوسف و زلیخا (پری صابری)، هفت نمایش (اسماعیل خلج)، رکاب (عزت‌الله مهرآوران ) از جمله آثار هنری است که به ایفای نقش پرداخته است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگوی نوروزی با بازیگری که چهار سال است از صحنه دور افتاده

محمد ساربان: تئاتر است که هنرپیشه خوب برای سینما می‌سازد
گفت‌وگوی نوروزی با بازیگری که چهار سال است از صحنه دور افتاده

محمد ساربان: تئاتر است که هنرپیشه خوب برای سینما می‌سازد

محمد ساربان، بازیگر پیشکسوت با بیان اینکه پایه اصلی بازیگری در تئاتر ریخته می‌شود، می‌گوید هنرپیشه‌های موفق سینما، از صحنه به دنیای تصویر رفته‌اند و چهره شده‌اند.

|

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران