در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری؛

از تعزیه خوانان سوگواره «شبیه علی (ع)» قدردانی شد

با حضور سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رییس حوزه هنری در مجلس تعزیه خوانی سوگواره «شبیه علی(ع)»، از تعزیه خوانان این رویداد قدردانی شد.

به گزارش ایران تئاتربه نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، اختتامیه اولین سوگواره تعزیه خوانی «شبیه علی (ع)» که به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و سپهر سوره هنر برگزار می شود، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی عرب انصاری سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، محمدمهدی دادمان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری برگزار شد.
در آخرین شب از سوگواره که به مجلس تعزیه عمر بن عبدود اختصاص داشت، از تعزیه خوانان سوگواره «شبیه علی (ع)» قدردانی شد.
همچنین در جریان برگزاری این سوگواره از ۶۰ تعزیه خوان پیشکسوت و جوان نیز قدردانی صورت گرفت.
سوگواره «شبیه علی (ع)» به دبیری مرشد محسن میرزاعلی از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از تعزیه خوانان شناخته شده کشورمان هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد و حدود ۱۵۰ هزار مخاطب ایرانی و خارجی از طریق فضای مجازی بیننده آن بودند.

 




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران