در حال بارگذاری ...
مسئول انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی:

مجموعه کارگاه های «رودر رو» به صورت مجازی برگزار می‌شود

در روزهایی که امکان برگزاری حضوری هیچ کارگاه و کلاسی به خاطر کرونا وجود ندارد، روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی با برگزاری مجموعه ای از کارگاه ها با موضوعات مختلف در بستر پخش زنده اینستاگرام سعی دارد همچنان ارتباط و پویایی جامعه تئاتری و علاقمندان به تئاتر را حفظ کند.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی، حسین زاده مسئول انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی و عضو هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در تشریح اهداف برگزاری مجموعه کارگاه های «رو در رو» گفت: مجموعه کارگاه های رو در رو با هدف حفظ ارتباط و گسترش آن در روزهای کرونا که فعالیت های تئاتر را بر صحنه محدود و تعطیل کرده است، طراحی شد و تلاش کرده ایم با حضور اساتید و فعالین تئاتر استان، مجموعه ای از مباحث را که بتواند به شکل کاربردی راه گشای برخی از مشکلات پیش روی تئاتر استان باشد، در اختیار مخاطبان قرار  دهیم.
وی افزود: هر چند شاید این کارگاه ها بازدهی کارگاه های حضوری را نداشته باشد اما به واسطه ی  محدودیت های موجود به عنوان یک راه حل مقطعی به آن می توان تکیه کرد.

حسین زاده تصریح کرد: از سوی دیگر ضبط و ثبت تجارب اساتید استان و در اختیار قرار دادن آن در بستر شبکه های اجتماعی خود می تواند یکی دیگر  از مزایای این نوع کارگاه ها باشد و در ضمن استفاده همه هنردوستان از این کارگاه ها و گستردگی مباحث آن باعث خواهد شد حتی پس از عبور از بحران،  ثبت و ضبط این کارگاه ها همچنان ادامه داشته باشد.

حسین زاده در پایان ضمن  سپاس از همه اساتید و فعالینی که در این کارگاه ها حضور می یابند افزود: باید  به عوامل اجرایی این کارگاه نیز خدا قوتی گفت. آقایان امید شرکت، مسعود دهقان و عادل قهوچی همراهان و هنرمندانی هستند که تلاش ضبط و برگزاری کارگاه بر دوش آنهاست.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این کارگاه ها یا اطلاع از کارگاه های بعدی در اینستاگرام به نام کاربری @birjand.theater مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

دیدار کاظم نظری با اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های نمایشی خراسان جنوبی

دیدار کاظم نظری با اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های نمایشی خراسان جنوبی

کاظم نظری، در سفر به بیرجند، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیئت‌مدیره انجمن نمایشی خراسان جنوبی، وعده داد که در راستای حل مشکلات و رفع موانع هنر نمایش در این استان، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

|

نظرات کاربران