در حال بارگذاری ...
تحقیقی نا امیدکننده از بازگشایی سالن‌های هنری در انگلستان

نوزده درصد مردم به اجراهای زنده می‌روند

ورایتی در گزارشی جدیدی از یک همه پرسی از تماشاگران رویدادهای هنری و نمایش در انگلستان نوشت که تنها ۱۹درصد از مردم پس از بازگشایی سالن‌ها برای تماشای اجراهای زنده به سالن‌ها خواهند رفت.

کمپانی ایندیگو این پرسشنامه را برای 192 سازمان فرهنگی و سالن‌های نمایش فرستاد که این سالن ها شامل رویال آلبرت هال،سات بنک سنتر،باربیکن و... می‌شد.

از روز شانزدهم ماه مارس درب تمام سالن‌های اجراهای زنده و هنری در انگلستانبسته شده است. بیش از هشتاد و شش هزار نفر در این همه پرسی شرکت جستند.

47درصد از پاسخ ها به اهالی تئاتر،29درصد مراکز هنری،15درصد سالن های برگزاری کنسرت،5 درصد  گروه های ارکستر ، گروهای باله واپرا 5درصد ودیگران 3درصد در همه پرسی شرکت کردند.

با وجودی که 93درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که دلشان برای اجراهای زنده تنگ شده است،74درصد دلشان برای اخبار و شایعه های هنری تنگ شده و تنها  17درصد اعلام کردند که از حالا برای رویدادهای زنده هنری در آینده، حاضرند پیش خرید انجام بدهند.

35درصد برای اجراهای ماه های سپتامبر/اکتبر،24درصد برای اجراهای نوامبر/دسامبر و 26درصد برای اجراهای ژانویه و ماه های بعد از آن بلیت پیش خرید می کنند.فقط 4درصد از انها حاضراست برای اجراهای ماه ژوئن بلیت تهیه کند. این آمار 5درصد برای ماه ژوئیه و 4درصد برای ماه اوت است.

در مجموع 41درصد ترجیح می‌دهند برای 4 ماه آینده بلیت هیچ اجرایی را پیش خرید نکنند.در کل 19درصد حاضرند در صورت بازگشایی سالن ها در این سالن ها اجراهای زنده را تماشا کنند و از میان این 19درصد، گروه سنی بالای 65 سال14درصد و زیر35 سال26درصد هستند.

براساس این آمار کمترین  علاقه  برای اجراهای زنده در چهار ماه آینده به  دو حوزه تئاتر وکنسرت برمی گردد.

75درصد از پاسخ دهندگان با رعایت فاصله اجتماعی در محل اجراها احساس امنیت بیشتری دارند.این پروتکل رعایت فاصله اجتماعی شامل  پرهیز از حضور در صف های طولانی(72درصد)، حضور کمتر جمعیت در محل ها(76درصد) و فاصله دو متری میان صندلی‌ها(65درصد) می‌شود.

78درصد از پاسخ دهندگان اهل بریتانیا،11درصد اهل ولز، 8درصد اهل اسکاتلند،2درصد از گروه های برگزار کننده تور و یک درصد اهل ایرلند بوده اند.

 

 




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران