در حال بارگذاری ...
در پیام مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت مطرح شد:

صدیقه کیانفر تصویر خود را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است

سیدمحمد طباطبایی حسینی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان درگذشت صدیق کیانفر، بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدمحمد طباطبایی حسینی با صدور پیامی درگذشت صدیقه کیانفر، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو سرکار خانم صدیقه کیانفر در روزگاری که فاصله اجتماعی اگرچه نتوانسته دل‌ها را دور کند اما دیدارها را دیر و دچار تاخیر کرده است تاثری مضاعف بر دل نهاد. آن زنده‌یاد با نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیزی تصویر خود را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های هنری ایشان، حضور در همه عرصه‌های هنرهای نمایشی است؛ سینما، تلویزیون، رادیو و تئاتر. مرحومه صدیقه کیانفر در سال‌های اخیر در نهمین دهه زندگی خود بر روی صحنه تئاتر حضور یافته و با نسل جوان همکاری کردند که نشان از توان هنری و انگیزه و دغدغه‌مندی ایشان داشت.

اینجانب درگذشت عضو محترم و فعال موسسه هنرمندان پیشکسوت را به هنرمندان عزیز و خانواده محترم به ویژه فرزند عزیزشان تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت صبح امروز دوشنبه، پنجم خردادماه در منزل شخصی خود به علت ایست قلبی درگذشت.




مطالب مرتبط

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران