در حال بارگذاری ...
به آنتن رادیو نمایش می‌رود

دو مجموعه نمایشی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)

دو مجموعه نمایشی رادیویی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی ( ره) از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط  عمومی  اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، مجموعه رادیویی  «مهمان ما» به کارگردانی نازنین مهیمنی  و «سه دیدار»  به کارگردانی بهرام ابراهیمی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است .
مجموعه نمایشی «سه دیدار» بر اساس کتابی با همین عنوان تنظیم رادیویی گردیده که روایتگر مقاطعی از نوجوانی و جوانی امام خمینی رحمه الله علیه می باشد .
در این مجموعه رادیویی نگین خواجه نصیر، راضیه مومیوند،بهادر ابراهیمی، سینا نیکوکار، سلمان خطی، سعیده فرضی، محمد رضا علی، کرامت رودساز و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.
«سه دیدار» به  تهیه کنندگی : فرشاد آذرنیا ، کارگردانی بهرام ابراهیمی صدابرداری فرزاد شریفی  و افکتوری  نازنین حسن پور در هفت قسمت  هر روز ساعت 4:30 از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 12:30 دقیقه است.
همچنین  نمایش «مهمان ما» به کارگردانی نازنین مهیمنی در هفت قسمت ساعت 8:45 از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 17:45 دقیقه است.
این نمایش به نویسندگی اکبر خوردچشم  درباره خالد طلبۀ جوانی است که در شهر نجف زندگی می کند. او که شیفتۀ دیدار امام خمینی (ره) شده، شب ها زمانی که حضرت امام برای زیارت ضریح امام علی (ع) داخل حرم می شود، با دیدن ایشان روحیۀ خاصی پیدا می کندو...
این نمایش با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، شیما جان قربان، فریده دریامج، عباس توفیقی، علی میلانی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و با  افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری جعفر جودتی  و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهرهر روز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن 17:45 دقیقه است.
همچنین برنامه آوا نما با محوریت فیلم و موسیقی درباره حضرت امام رحمته الله علیه  روز 14 خرداد ساعت 11:30 به تهیه کنندگی رویا ولی زاده از رادیو نمایش پخش می شود

 




نظرات کاربران