در حال بارگذاری ...
تقدیر روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی سراسر کشور از حمید نیلی

امیدواریم همواره حامی هنرمندان تئاتر استان ها باشید

روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی سراسر کشور در پایان دوران مدیریت حمید نیلی در انجمن هنرهای نمایشی ایران در نامه ای از او به دلیل تلاش برای اعتلای تئاتر استان ها تقدیر کردند.

به گزارش ایران تئاتر در متن این نامه آمده است:
جناب آقای نیلی
با درود؛
حالا که دوره ماموریت حضرتعالی در انجمن هنرهای نمایشی ایران به پایان رسیده است ؛ به رسم ادب و احترام ، بر خود واجب دانستیم تا بخاطر تلاش ها و زحمات بیدریغتان برای تئاتر استان ها صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل آوریم. ما بهتر از هر کسی دیگری می دانیم که چه کسانی دل در گرو تئاتر استان ها دارند و برای اعتلایش تلاش می کنند و مهمتر اینکه  با محدودیت های گریبانگیر نیز بیگانه نیستیم!
زخم تئاتر استان ها ،زخم عمیقی است که درمانش دغدغه های جانسوز می خواهد؛ از این که در راستای این دغدغه ها کوشش کردید ، به نوبه خود سپاسگزاریم.
و نیز برای شما در سمت جدید، در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ، که ارتباطی تنگاتنگ با تئاتر استان ها دارد آرزوی سرافرازی و بهروزی می کنیم.امیدواریم و البته انتظار داریم با شناخت خوب امروز شما از تئاتر استان ها، و به منظور تولید و استمرار اجراهای عموم در سراسر کشور ، در آن انجمن نیز ، حامی و همراه هنرمندان تئاتر استان ها باشید.
در پناه حق باشید همواره.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران