در حال بارگذاری ...
دبیر اجرایی همایش خبرداد

مهلت شرکت در همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر» تمدید شد

شهاب پازوکی، دبیر اجرایی همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر: هنر / کرونا» گفت مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش تا روز شنبه ۳۱ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده هنر، مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر: هنر / کرونا»، که در فراخوان این همایش تا بیستم خرداد ماه سال جاری اعلام شده بود، تا روز شنبه 31 خرداد ماه تمدید شد.

شهاب پازوکی، دبیر اجرایی این همایش، هدف از تمدید زمان ارسال چکیده مقالات به این همایش را ارائه فرصتی به پژوهشگران علاقه‌مند برای ارائه مقاله و یافته‌های پژوهشی خود به این همایش عنوان کرد و یادآور شد که این همایش بستری برای طرح ایده‌ها و اندیشه‌های پژوهشگران و هنرمندان درباره هنر دوران کرونا است و می‌بایست زمینه‌ لازم برای مشارکت حداکثری پژوهشگران در این همایش فراهم شود. بر این اساس، با نظر دبیر محترم علمی این همایش، مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.
علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ یادشده به نشانی رایانامه art.corona@aria.ac.ir  ارسال کنند. گفتنی است فراخوان همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر: هنر / کرونا» در ده محور کلی مطالعاتی تنظیم و منتشر شده است. مهلت ارسال اصل مقالات 15 شهریور 1399 خواهد بود. همچنین، پس از داوری نهایی، عناوین مقالات برگزیده تا 30 شهریور 1399 اعلام خواهد شد. این همایش در روزهای 29 و 30 مهر 1399 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه این همایش به آدرس art.corona.honar.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های 2- 66956190 تماس بگیرند.




نظرات کاربران