در حال بارگذاری ...
شهاب راحله کارگردان حاضر در در طرح من، تو، ما؛تئاتر، زندگی، کرونا

اجرای نمایش های خیابانی خون تازه ای به رگ های تئاتر جاری می کند

راحله بیان کرد: بعد از مدت‌ها فترت و تعطیلی سالن های نمایشی فعالیت مجدد تئاتر بسیار مهم است.

شهاب راحله در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر درباره ویژگی‌های طرح من، تو، ما، تئاتر، زندگی، کرونا گفت: بعد از مدت‌ها فترت و تعطیلی سالن های نمایشی فعالیت مجدد تئاتر بسیار مهم است. البته باید بیشتر کارهایی مورد توجه قرار بگیرند که تم شاد و سرگرم کننده ای دارد و در این شرایط لبخندی بر لب مخاطب ایجاد شود و عبوسی و تلخ‌کامی را کم کند. تئاتر شهری که قلب تپنده تئاتر و حضور مردم در اطرافش بود و مردمی  که با اشتیاق بعد از ظهرها به دیدن تئاتر می آمدند؛ به نظر می رسد اجرای این نمایش های خیابانی دوباره خون تازه ای به رگ ها تئاتر جاری می کند.

این کارگردان درباره مضمون نمایش کارگران مشغول بیکاریند عنوان کرد: مضمون نمایش درباره داستان زندگی سه کارگر افغانستانی است که به خاطر شیوع کرونا بیکار شده اند. این کارگران قبل از کرونا قرار بوده دیواری را در جایی بکشند و چون کاری ندارند در محل کارشان یگ گوشه ای نشسته‌اند و با هم حرف می‌زنند و طنز هم در لایه‌های نمایش وجود دارد. نمایش سه شخصیت دارد و پیروز میرزایی، خودم و علی رضا پاکزاد در آن بازی داریم.

من، تو، ما، تئاتر، زندگی، کرونا طرحی است که از 21 تا ۳۱ خردادماه با مدیریت دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی به اجرا در می آید. شهاب راحله کارگردان حاضر در این طرح که در کارنامه کاری خود نمایش‌هایی  نظیر به آسمان نگاه کن، آن سه نفر، آن سیب سرخ، دشمن مردم، حشمت سلیمان نبی، نظمیه قجری، کشتی نوح، گل کوچیک در پارک لاله، اسمعیل ات، عام‌الفیل و لکه‌ای سرخ بر برگی سبز دیده می شود با نمایش کارگران مشغول بیکاریند در این طرح حضور دارد.

 

 




نظرات کاربران