در حال بارگذاری ...
با کارگردانی پویا امامی در طرح من، تو، ما؛ تئاتر، زندگی، کرونا اجرا می شود

«زندگی با طعم محبت» با موضوع مهارت های سالم زیستن در خانواده

پویا امامی نمایش خیابانی «زندگی با طعم محبت» در قالب اجراهای تئاتر خیابانی با شعار «من، تو، ما/ تئاتر، زندگی، کرونا» اجرا می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش خیابانی «زندگی با طعم محبت» کاری از گروه تئاتر آوان با نویسندگی، طراحی و کارگردانی پویا امامی روایت پسر و پدری است که بدلیل نابودی زندگی گذشته خود آواره کوچه و خیابان شده‌اند و در چادر بسیار کوچکی زندگی میکنند. پسر که دانشجوی رشته مدیریت خانواده است پایان نامه‌ای ارائه کرده که مربوط به زندگی پدر و مادرش است. پس با تعریف و به نمایش گذاشتن قصه زندگی خانواده‌اش پایان‌نامه‌اش را کامل می‌کند و تحویل اساتید خود میدهد و حال از آنها و مردم میخواهد که رای بدهند و راجب به زندگیاش قضاوت کنند.

این نمایش با موضوع مدیریت خانواده و مهارتهای سالم زیستن در خانواده، اقتصاد در خانواده، اخلاق در خانواده و هر آن چیزی که مربوط به خانواده برتر هست تولید و آماده اجرا شده است.

همچنین شیوه اجرایی نمایش خیابانی «زندگی با طعم محبت» کمدی و فانتزی است که با خلق لحظاتی ناب و خلاق سعی در ایجاد موقعیت های کمدی و رساندن پیام و مفهوم خود را دارد. از دیگر ویژگیهای بارز این نمایش می‌توان علاوه بر ایجاد موقعیتهای طنز و سرگرم کننده به مشارکت بسیار بالای مردم اشاره کرد که در طول نمایش بسیار تاثیرگزار در پیشبرد قصه و نمایش هستند.

در این نمایش ابراهیم حاج حیدری و سیرپویا امامی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این اثر عبارتنداز: طراح فضا و لباس؛ سید پویا امامی، دستیار کارگردان و موسیقی؛ محمد ماندگاری.

این نمایش که در روزهای 23، 24  خردادماه در پهنه فرهنگ و هنر رودکی (محوطه تئاترشهر) اجرا شده، روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 خردادماه نیز به ترتیب در ساعت 18:30 و 20 در همین مکان اجرا می شود.




نظرات کاربران