در حال بارگذاری ...
پیام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر

خیزش تئاتر نوین ایران در کار و نام کسانی چون محمد علی کشاورز نمادین شد

مدیر مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت استاد محمدعلی کشاورز بازیگر پیشگام تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیر تئاتر شهر پس از ضایعه درگذشت استاد محمدعلی کشاورز بازیگر پیشگام تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان، به نمایندگی از کارکنان این مجموعه پیام تسلیتی را منتشر کرد.
در متن پیام تسلیت سعید اسدی آمده است:
یکی دیگر از طلایه داران نسل پر قدر و با شکوه تئاتر ایران، چشم از جهان فرو بست. خیزش تئاتر نوین ایران در کار و نام درخشان کسانی چون استاد محمد علی کشاورز و همراهان هنرمندش نمادین شده است.
او اکنون به بسیاری از آن سفر کرده های گرانسنگ پیوسته ، و یاد و هنر و مهارت مثال زدنی‌اش به عنوان بخشی ماندگار از خاطره‌ تاریخی ما در هنر ایران زمین و در ذهن و زبان مردمان این سرزمین باقی خواهد ماند.
مجموعه تئاترشهر سوگوار درگذشت اوست و به خانواده‌ی محترم ایشان و هنرمندان گرامی تسلیت می گوییم.»

 




مطالب مرتبط

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران